گروه : سلامت

مدیر شبکه بهداشت و درمان لاهیجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته سلامت به تلاشگران عرصه سلامت گفت : شعار ” سلامت برای همه ” با همکاری و تعامل همه ی مسئولان شهرستان تحقق می یابد .

کاشف خبر / به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان؛ دکتر  محمدتقی نجف زاده  در پیامی فرا رسیدن هفته سلامت را تبریک گفت .
متن پیام به شرح زیر است :
بسمه تعالی

نظام سلامت ایران اسلامی، در روزهای دلنشین بهاری، هرساله بزرگترین و مهم ترین رویداد خود را تجربه می کند و با گرامیداشت هفته ملی سلامت، که پیام آور اهمیت این موهبت حیاتی در تمامی ارکان جامعه است، می کوشد تا نویدبخش تسری حداکثری آن در جای جای ایران عزیزمان باشد.
هفته سلامت امسال نیز که از ۹ لغایت ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود، با شعار “سلامت برای همه” بر دسترسی عادلانه به خدمات سلامت برای آحاد جامعه تاکید دارد.
بی شک تحقق این شعار که هدف اصلی سازمان جهانی بهداشت و نظام سلامت کشور است، همت و تلاش همه جانبه دستگاههای اجرایی شهرستان را می طلبد.

وجود سازمان های حامی سلامت، گروه های مردمی، خیرین، سمن ها و داوطلبین مردمی مانند سفیران سلامت، فرصتی ارزشمند است تا از این مشارکت ها در تحقق اهداف سلامت بهره بگیریم. چه بسا که  فعالیت بدون چشم داشت بسیاری از این عزیزان در طول بحران پاندمی کرونا برگی زرین بر خاطرات ملت بزرگ ایران باقی خواهد ماند و حمایت های بی دریغ آنان، به یقین می تواند نقشی موثری برای «سلامت همه»، رقم زد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت شهرستان، از تلاشهای ارزنده همه متولیان نظام سلامت به ویژه همکاران پرتلاش شبکه بهداشت و درمان لاهیجان که در ارایه خدمات مطلوب از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند، قدردانی نموده و از خداوند منان برای همگان سلامتی و توفیق روزافزون مسئلت دارم .

دکتر محمدتقی نجف زاده
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان