رسول فرخی گفت : در حال حاضر وضعیت اقتصادی مناسبی در کشور وجود ندارد اما پتانسیل ، امکانات و داشته های کشور آنقدر زیاد است که با مدیریت منسجم و تلاشگر می‌توان علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان به حداقل های موردنظر در زمینه رشدزمینه رشد تولید و صنعت برسیم.

کاشف خبر /  رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در آیین بازگشایی کارخانه صنایع پوشش ایران در رشت با انتقاد از راهبرد دهه اول انقلاب درخصوص اینکه گیلان استان کشاورزی است، گفت : این نگرش در طول سال‌ها منجر به از بین رفتن صنعت گیلان گردید .

وی با اشاره به شعار رشد تولید و مهار تورم که از سوی رهبر معظم انقلاب نام گذاری شد، بیان داشت: رسیدن به وضع مطلوب مور نظر رهبر انقلاب در حوزه اقتصادی نیازمند راهکارهای مناسب در بین هر سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه و همچنین زیرمجموعه های آن است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تاکید بر اینکه قوای سه گانه در وضعیت کنونی محکوم به موفقیت هستند، افزود : در حال حاضر وضعیت اقتصادی مناسبی در کشور وجود ندارد اما پتانسیل ، امکانات و داشته های کشور آنقدر زیاد است که با مدیریت منسجم و تلاشگر می‌توان علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان به حداقل های موردنظر در زمینه رشدزمینه رشد تولید و صنعت برسیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان