کاشف خبر / آیین رونمایی از کتاب «ابزارهای اعتباری در نظام های بانکی» روز چهارشنبه ششم اردیبهشت در شهرستان لاهیجان و در مرکز همایش های شهرداری لاهیجان برگزار شد.
در این رویداد از فرهنگی که با همکاری و حمایت گروه ملکی و خودرویی پلاک و همینطور پشتیبانی شهرداری و شورای شهر برگزار شد، اصحاب قلم، مسئولین، سرمایه گذاران، فعالان حوزه بانکی و مالی و شهروندان محترم این شهرستان حضور داشتند.
کتاب مزبور که به قلم عبدالله کوزه گر و آرش تحصیلی از فعالان حوزه بانکی و بورس و اوراق بهادار به رشته تحریر درآمده آراسته به مقدمه بابک خادمی پاشاکی ملقب به «باب» پاشا رکورد دار تنوع موضوعات کتاب در ایران شد.
سخنرانان این رویداد از جمله دکتر آذرپور از اعضای انجمن مفاخر گیلان و همینطور محمدهوشنگ علی نیا ریاست اداره کار و تعاون اجتماعی لاهیجان به اهمیت خاص تولید علم و محتوای فرهنگی تاکید نمودند و ضمن اشاره ویژه به تاریخ پر افتخار گیلان و بخصوص لاهیجان در عرصه های هنر و دانش، تکرار چنین رویدادهایی را امیدبخش تلقی نمودند.
از دیگر بخش های این گردهمایی حضور مهمان تلفنی و ارائه مطلب از طریق ویدیو کنفرانس عبدالله کوزه گر از نویسندگان کتاب بود که به تفضیل از اهمیت ابزارهای اعتباری و نحوه عملکردشان در بانک ها صحبت نمود. دکتر حسن پرهیزی از مشاوران شهرداری تهران دیگر سخنران این برنامه هم از حمایت شهرداری از این گونه رویدادها استقبال نمود و شهرداری را نهادی ابتدا فرهنگی و سپس خدماتی توصیف کرد و خواستار دخالت بیشتر شهرداری لاهیجان در مسائل فرهنگی شد.
از دیگر همراهان این برنامه گروه مهندسین پلان، واحد های پذیرایی اوژن، شالی و شاندیز، دانشگاه دیلمان، آکادمی فوتبال سپیدرود لاهیجان، مرکز تجاری پیدایش، گروه بیمه الماس خزر، گروه ملکی گیلاجم و مجموعه لوازم تحریر پارسه بودند.

تصاویر ؛ سید احمدرضا کیایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان