«مرتضی عاطفی» شهردار بندر کیاشهر خبر داد: ۱۶ پروژه شهری همزمان با دهه فجر رونمایی و بهره‌برداری می‌شود.

عاطفی با توضیح برنامه‌های مدیریت شهری بندرکیاشهر، پروژه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ شهرداری را تشریح کرد.

کاشف خبر / به‌گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری بندر کیاشهر، «مرتضی عاطفی» شهردار ضمن اعلام برنامه‌ریزی دقیق و مدون در مورد اجراء پروژه‌های عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری توضیح داد؛ در دهه فجر امسال رونمایی و بهره‌برداری از ۱۶ پروژه شهری را شاهد خواهیم بود.

وی اتمام کف‌پوش بتنی خیابان پوریای ولی و سنگ‌فرش بازار ماهی‌فروشان بندر کیاشهر را که از جاذبه‌های این شهر بندری می‌باشد و بهسازی محلات از جمله محله امیر کیاسر و کوی شهید بهشتی، اعم از آسفالت بلوار و جدول‌گذاری و تامین روشنایی و ساماندهی کوچه شهید نورپرور را برشمرد و توضیح داد با هدف برخورداری متوازن از تمام امکانات شهری برای «کیاشهروندان» نوسازی و احداث پارک‌های محله‌ای در دستور کار بوده که بازپیرایی پارک کوی شهید بهشتی و پروژه فضای مکث خیابان شهید تیرماهی در همین راستا آماده بهره‌برداری می‌شود.

عاطفی در ادامه به پروژه روکش آسفالت و لکه‌گیری معابر بندر کیاشهر اشاره و اذعان کرد: واحد عمرانی شهرداری بطور مستمر در حال فعالیت است. همچنین واحد امانی این شهرداری نیز رفع مشکلات کوچک شهری را در دست اجرا دارد.

شهردار بندر کیاشهر اجرای المان های شهری را مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: یادمان شهداء با عنوان «آبروی شهر ما» در ۵ نقطه شهر، یادمان شهیدان اسماعیلیان، المان کتاب و المان ورودی شهر از مهم‌ترین پروژه‌های شهرداری در این خصوص است.

وی خاطرنشان کرد: افتتاح خانه محیط زیست و خانه خلاق نوآوری و کارآفرینی بندر کیاشهر نیز از جمله برنامه‌های دهه فجر شهرداری این شهر ساحلی است.

این مقام مسئول از همکاری و همراهی مثبت و صمیمانه نماینده مردم شهرستان آستانه‌اشرفیه در مجلس شورای اسلامی و اعضاء شورای اسلامی بندر کیاشهر تقدیر و تشکر نمود.

شهردار بندر کیاشهر در پایان، مجموع اعتبار کلی پروژ‌‌ه‌های اجرا شده را بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان