نماینده مردم لاهیجان در مجلس با بیان اینکه بحران آب کشاورزی شمال کشور در سال آینده قطعی است، از مسئولان مربوطه خواست نسبت به تخصیص اعتبار و لایروبی آب بندان‌ها و احداث آب بندان و ایستگاه‌های پمپاژ اقدام کند.

کاشف خبر / رسول فرخی در جلسه علنی امروز ( مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: جسارت اروپایی‌ها به سپاه عزیز را محکوم می‌کنیم، اروپایی‌ها بدانند که سپاه عزیز ملت ایران است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس در تذکر به وزیر نفت ادامه داد: افزایش قیمت گاز مصرفی خانگی باعث نگرانی مردم شده است خصوصاً در مناطق سردسیر، جناب آقای اوجی بخش دیلمان شهرستان سیاهکل منطقه‌ مرزبانی است که هم اکنون در برف و یخبندان است اما به عنوان اقلیم ۲ محاسبه شده است لطفاً دستور فرمایید نسبت به اصلاح اقلیم آن اقدام نمایند.

وی در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌ها در خصوص قرار دادن محصولات شمال کشور اعم از چای و برنج در ردیف محصولات استراتژیک و محاسبه نهاده‌های کشاورزی با قیمت یارانه‌ای هنوز اقدام نشده است، لطفاً دستور فرمایید اقدام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطر نشان کرد: بحران آب کشاورزی شمال کشور در سال آینده قطعی است، تخصیص اعتبار و لایروبی آب بندان‌ها و احداث آب بندان‌هاو ایستگاه‌های پمپاژ الزامی است، لطفا اقدام کنید.

فرخی میکال افزود: منطقه ویژه اقتصادی لاهیجان مصوبه سال ۸۹ را دارد، دو سال است که سازمان و مسئول آن تعیین شده است، با تلاش فراوان و پیگیری‌های به عمل آمده هنوز منابع استان زمین در اختیار سازمان مذکور قرار نداده است، لطفا دستور فرمایید تا پایان سال تعیین تکلیف شود.

وی در تذکر به رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: قیمت تضمین برگ سبز چای به عنوان قیمت کف یک محصول پرزحمت است اما هنوز دولت مطالبات چایکاران را پرداخت نکرده است، با این وضعیت اقتصادی و تک محصولی بودن مردم، لطفا دستور فرمایید اقدام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در تذکر به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: هنوز ۲۵ درصد تصویب متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی سال ۱۴۰۰ پرداخت نشده است لطفا دستور فرمایید اقدام شود.

وی در پایان نسبت به عدم اجرای مصوبه درمانگاه تخصصی لاهیجان مربوط به سال ۹۴ تذکر داد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان