گروه : ورزشی

حمید سجادی و مهدی تاج و مجموعه های تحت مدیریت شان امروز خبر از پیگیری حادثه تلخ آزار جنسی کودکان در یک مدرسه فوتبال در مشهد داده اند.

فرهاد عشوندی: روز جمعه بود که استوری جواد طاری بخش مدیر روابط عمومی پیشین باشگاه پدیده مشهد خبر اول ورزش کشور شد. او که این روزها از منتقدان احسان اصولی است و در شورای شهر مشهد فعالیت می کند از آزار جنسی حداقل ۱۵ کودک در یک مدرسه فوتبال مشهد داد. بچه های معصومی که در هفته ها و ماه های اخیر پس از رفتن به کلاس های فوتبال به شدت منزوی و افسرده شده بودند . اتفاقی که خانواده های شان را مشکوک کرده بود و پیگیری های شان پرده از جنایتی شیطانی در مدرسه فوتبالی داد که با نامی زیبا سعی کرده بود با عناوینی چون فعالیت در لیگ های استان خانواده های مشهدی را فریب دهد.
مربیانی که حالا متهمند به کثیف ترین حرکات ممکن. لکنه ننگی برای فوتبال ایران و ورزش کشور که چنین افرادی چطور توانسته اند این اقدامات را انجام دهند. پرونده ای که حالا در سیستم قضایی پیگیری می شود اما وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال هم تازه به تکاپو افتاده اند برای پیگیری اش.
پرونده ای که هر جای دنیا رخ دهد به شدیدترین شکل ممکن با آن برخورد می شود. از دنی آلوز تا بنجامین مندی فوتبال جهان نشان داده با موارد اینچنینی کوچکترین تعارفی ندارد.
در ایران و فوتبال خراسان حالا وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال که از ابتدای امسال حوادث تلخی چون رخداد بازی ایران و لبنان را رقم زدند و برایش هیچ پاسخ قانع کننده ای نداشتند، در ادامه اختلافات بین هیات مشهد و اداره کل وزارت ورزش ، این پرونده شان علنی شده است، خود در ردیف مقصرین هستند. آنها هستند که باید بر مربیان ، باشگاه ها و رفتارشان نظارت کنند. از مشهد تا گوشه گوشه ایران سال هاست باشگاه هایی این چنین بی در و پیکر دکانی شده اند برای تیغ زدن خانواده ها و حالا یکی از فجیع ترین اتفاقات ممکن شان برای انتقام گیری از همدیگر رسانه ای شده است و چه خوب است نهادهای نظارتی فراتر از برخورد با مسببین به سخت ترین شکل ممکن ، یک بار برای همیشه با وزارت ورزش ، فدراسیون فوتبال ، هیات متخلف و همه قصورکنندگان این پرونده و پرونده های اینچنینی برخوردی درخور کنند.
اینکه وزیر ورزش و تاج نتوانند با یک بیانیه محکومیت و قول پیگیری از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند.
وعده های پوچی که نمونه های دیگرش را همین چند روزه در برخورد با توهین فیفا در تحریف نام خلیج فارس دیده ایم.
حمید سجادی، تاج، اصولی ، جواهری و همه هیات هایی که پرونده هایی اینچنینی را در پستو ها نگه داشته اند باید پاسخگوی حقی باشند که از خانواده های این کودکان معصوم و کودکان معصوم دیگری که رویای دروغ فوتبالیست شدن کیسه ای برای خالی کردن جیب والدین شان شده است.

خبرآنلاین

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان