گروه : سیاسی


کیهان در ستون «خبرهای ویژه» خود نوشت: در موضوع اعدام اشرار تروریست و اغتشاشگران جنایتکار و جاسوسان هم باید به عبدالحمید اسماعیل‌زهی تبریک ویژه گفت که دقیقا مثل حامیان آمریکایی و اروپایی این جنایتکاران موضع می‌گیرد و به عبارت دیگر، از ریختن خون مردم بیگناه و ناامن کردن فضای کسب‌وکار و زندگی برای مردم طرفداری می‌کند.

عبدالحمید اسماعیل‌زهی در نماز جمعه گفت: قانون اساسی کشور ۴۴ سال پیش و با توجه به شرایط آن زمان نوشته شده و تاکنون متاسفانه هیچ تغییری در قوانین آن ایجاد نشده بنابراین تغییر قانون اساسی یک ضرورت و نیاز امروز جامعه است. قانون اساسی کشور باید مطابق با قوانین روز جامعه باشد ولی متاسفانه قوانین ما هنوز همان قوانین قدیمی هست که در گذشته نوشته شده است. مجلس شورای اسلامی و مسئولان باید هرچه سریع‌تر نسبت به تغییر و به‌روز کردن قانون اساسی کشور اقدام کنند.

اسماعیل‌زهی اظهار داشت: کسانی که می‌گویند ما دنباله‌رو اسلام و دین هستیم بدانند که اگر قوانین روز را در نظر نگیرند موفق نخواهند شد زیرا قرآن و سیره رسول خدا(ص) به‌روز است. توصیه ما به مسئولان امر این است که به جوانان ترحم شود تا این جوانان عزیز سرخورده نشوند. جوانان برای آینده خودشان سخن و اعتراضی دارند و باید خواسته آنان مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: مسئولان به خواسته جوانان رسیدگی کنند اگر خواسته آنان غیر منطقی بود با آنان صحبت و جوانان را قانع کنند و اگر خواسته آنان به حق است باید به خواسته و نیاز آنان توجه شود نه اینکه جوانان را به زندان بیندازید. با زنان، کودکان و جوانانی که اعتراض دارند باید به سخن و اعتراض آنان گوش داده شود نه اینکه شکنجه و اعدام شوند. باید بر آنان ترحم شود. وی که اخیرا از فرقه صهیونیستی بهائیت هم جانبداری کرده بود، افزود: همه مذاهب باید در کشور آزاد باشند و کسی نباید مانع عبادت آنان شود و همه باید آزادی مذهبی خودشان را داشته باشند.

وی گفت: هیچ حکومتی حق ندارد که جلوی تعلیم زنان را بگیرد ما در عصر ارتباطات هستیم. عبدالحمید با اشاره به ایام برگزاری کنکور سراسری در کشور تصریح کرد: امروز به من آماری دادند که ۶۰ درصد از شرکت‌کنندگان زنان هستند و این نشان می‌دهد که زنان در زمینه فراگیری علم تلاش می‌کنند. زمینه‌های علم‌آموزی زنان و مردان باید در کشور ایجاد شود. زنان نشان دادند که از مردان هم در فراگیری علم و دانش جلوتر هستند.

یادآور می‌شود اظهارات تحریف‌آمیز و فتنه‌انگیزانه عبدالحمید اسماعیل‌زهی، هر هفته بلافاصله به سرتیتر بی‌بی‌سی و صدای آمریکا و رادیو فردا تبدیل می‌شود. و این در حالی است که برخی رژیم‌های سرکوبگر مانند رژیم سعودی که مورد التفات و عنایت خاص عبدالحمید هم هست، مورد حمایت آمریکا و انگلیس قرار دارند و از این جهت خیلی عجیب نیست که حامیان محمد بن‌ارّه سعودی، از آقای عبدالحمید هم حمایت بکنند.

نکته دوم این که قانون اساسی کشورمان یک بار در سال ۶۸ مورد بازنگری قرار گرفته و ادعای آقای عبدالحمید خلاف واقع است. در عین حال باید به وی یادآوری کرد که انگلیس اصلا قانون اساسی ندارد و آمریکا هم قانونش مربوط به دویست سال قبل است. کشورهای مرتجع عربی هم که بعضا از فتنه‌انگیزی در سیستان و بلوچستان حمایت می‌کنند، فاقد قانون اساسی اسلامی و مردم‌سالارانه هستند و به شکل سلطنتی و موروثی اداره می‌شوند.

در موضوع زنان کافی است عملکرد پیشروی جمهوری اسلامی با ادبیات و عملکرد به‌شدت سختگیرانه امثال عبدالحمید و برخی مشابهان وی در عربستان و… مقایسه شود.

در موضوع اعدام اشرار تروریست و اغتشاشگران جنایتکار و جاسوسان هم باید به عبدالحمید اسماعیل‌زهی تبریک ویژه گفت که دقیقا مثل حامیان آمریکایی و اروپایی این جنایتکاران موضع می‌گیرد و به عبارت دیگر، از ریختن خون مردم بیگناه و ناامن کردن فضای کسب‌وکار و زندگی برای مردم طرفداری می‌کند. مواضع وی در این مسیر، شبیه برخی عناصر خریداری‌شده در عراق و سوریه است که برای داعش و دیگر گروه‌های تروریستی جاده صاف‌کنی می‌کردند. البته این پروژه آمریکایی، انگلیسی و صهیونیست با اقتدار و درایت جمهوری اسلامی، در ایران ناکام ماند. اما این میزان از هماهنگی میان سازمان سیا و موساد و ام‌آی‌سیکس انگلیس، حقیقتا اسباب سرافکندگی و شرمندگی برای آقای عبدالحمید است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان