گروه : فرهنگی

 

محمد علی صادق حسنی به عنوان یکی از داوران بخش مسابقه نمایشهای خیابانی چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب شد.

کاسف خبر / به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان لاهیجان؛ بر اساس گزارش اعلامی دبیرخانه چهل و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر محمد علی صادق حسنی هنرمند لاهیجانی و رئیس انجمن هنرهای نمایشی گیلان به عنوان یکی از داوران بخش مسابقه نمایشهای خیابانی جشنواره تئاتر فجر برگزیده شد.

مسلم قاسمی،ابوالفضل همراه، حمید ابراهیمی و پژمان شاهوردی از دیگر داوران این بخش از جشنواره تئاتر فجر می باشند.

چهل‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از ۲۵ دی تا ۱۱ بهمن به دبیری کوروش زارعی در تهران در حال برگزاری است.

محمدعلی صادق‌حسنی، متولد ۱۳۴۱ اهل لاهیجان و پیشکسوت هنر‌های نمایشی استان گیلان است. این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون از سال ۱۳۷۲ به عنوان رییس انجمن هنر‌های نمایشی این استان فعالیت می‌کند و نمایشهای زیادی را نویسندگی و کارگردانی کرده و جوایز متعددی را دریافت نموده است و در طول دوره های مختلف برگزاری جشنواره تئاتر فجر آثاری را در بخش صحنه‌ای و خیابانی در مقام کارگردان روی صحنه برده است.

 “آفرینش از نوع دیگر»، «عزیز و‌نگار»، «آبادی هفتم»، «نوروز بل»، «دعای آفتاب”  و… نام تعدادی از آثار اجرا شده به کارگردانی اوست.  وی تاکنون جوایز بسیاری را از جشنواره های کشوری کسب نموده و جزو چهره های تاثیر گذار در حوزه تئاتر می باشد و افتخار دریافت لوح تقدیر از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را داشته است. صادق حسنی علاوه بر حضور مداوم در عرصه تئاتر، حضور فعالی نیز در عرصه سینما و تلویزیون دارد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان