گروه : خبر ویژه

استاندار گیلان با قدردانی از همراهی مردم در مدیریت مصرف انرژی گاز و برق، خواستار تداوم این همکاری در صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی شد و گفت: به منظور راه اندازی تعدادی از سی ان جی ها و واحدهای تولیدی که مورد تقاضای مردم بوده است، پنج شنبه جاری۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل خواهد بود.

کاشف خبر / به نقل از خبرگزاری برنا از گیلان ؛ بر اساس مصوبه ششمین جلسه قرارگاه مدیریت جهادی گاز و برق استان به ریاست استاندار گیلان، روز (پنجشنبه) ۲۹ دی ماه ۱۴۰۱ تمامی ادارات، نهادها، سازمان‌ها و بانک‌های استان، تعطیل است.

عباسی در جلسه قرارگاه جهادی مدیریت گاز و برق گیلان با اشاره به تعطیلی روز پنج شنبه جاری گفت: با توجه به همراهی مردم استان در مدیریت مصرف انرژی و در تداوم این همکاری در صرفه جویی و مصرف بهینه انرژی و به منظور راه اندازی تعدادی از سی ان جی ها و واحدهای تولیدی که مورد تقاضای مردم بوده است، پنج شنبه جاری تعطیل خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه تعطیلی راه حل نهایی برای کمک به مدیریت مصرف انرژی نیست، اظهار کرد: همانگونه که رئیس محترم جمهوری بیان کردند تعطیلی ها باعث به سختی افتادن مردم میشود اما در این شرایط تعطیلی را پذیرفتیم تا مردم به زحمت نیافتند.

تعدادی از جایگاه های سی.ان. جی  به منظور رفاه حال مردم بازگشایی می شوند

عباسی با بیان اینکه از فردا تعدادی از جایگاه های سی.ان. جی  به منظور رفاه حال مردم بازگشایی می شوند، گفت: پنج شنبه را تعطیل اعلام کردیم تا در ۲ روز پنجشنبه و جمعه صرفه جویی بیشتری صورت گیرد و از شنبه ساعت کاری ادارات و تمامی فعالیت های مراکز آموزشی شامل مدارس و دانشگاه ها به روال عادی خود برمی گردد.

ساعت کاری ادارات و تمامی فعالیت های مراکز آموزشی از شنبه هفته آتی به روال عادی خود برمی گردد

وی ضمن قدردانی از همکاری مردم در صرفه جویی مصرف گاز و برق افزود: توانستیم از طریق قرارگاه جهادی، مدیریت هوشمندانه‌ای داشته باشیم تا خانواده‌ها دچار مشکل نشوند.

تعدادی از خطوط واحدهای تولیدی راه اندازی می شوند

وی عنوان کرد: با توجه به صرفه جویی صورت گرفته، از فردا تعدادی از خطوط واحدهای تولیدی نیز راه اندازی می شوند.

عباسی تصریح کرد :در خصوص صنایع باید طوری برنامه ریزی شود که چرخ واحدها بچرخد و استان از تولید باز نماند.

استاندار گیلان  با اشاره به کمک های انسان دوستانه مردم گیلان، افزود: خوشبختانه، صرفه جویی در استان گیلان منجر شد که استان های همجوار نیز در خصوص گاز،کمتر دچار مشکل شوند.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و نهادهای استان و همچنین شعب بانک های عامل موظفند نسبت به خاموش نمودن تمامی سیستم های گرمایشی و موتورخانه ها، یک ساعت قبل از خروج کارمندان از پایان وقت اداری چهارشنبه ۲۸ دی ماه تا اول وقت اداری شنبه اول بهمن ماه اقدام کنند.

ساعت۲۰؛ پایان فعالیت اصناف در گیلان

رئیس قرارگاه مدیریت جهادی گاز و برق گیلان، ساعت۲۰ را زمان پایان فعالیت اصناف در استان عنوان و خواستار جدیت دستگاه های نظارتی و همکاری اصناف در اجرای این مصوبه شد و گفت: براساس این مصوبه رستوران ها، اغذیه فروشی ها، مراکز تهیه و توزیع غذا می توانند تا ساعت ۲۳ فعالیت کنند.

تاکید بر نهادینه ساختن فرهنگ مصرف بهینه انرژی

استاندار گیلان ضمن تاکید بر نهادینه ساختن فرهنگ مصرف بهینه انرژی بیان کرد: مصرف برق وگاز باید همزمان و با برنامه ریزی مدیریت شود و صرفه جویی هوشمندانه تا هر زمان لازم باشد انجام می شود.

وی اظهار داشت : گیلان در مدیریت انرژی های برق و آب موفق عمل کرده و امیدواریم‌ زمستان را با مدیریت صحیح و مصرف بهینه گاز به پایان برسانیم.

وی با بیان اینکه هرگونه امتحانات دانشگاه ها در زمان مقرر برگزار می گردد، گفت: برای یکایک داوطلبان عزیز کنکور سراسری آرزو توفیق و موفقیت دارم.

به منظور پایش عملکرد دستگاه ها و نهادها به مفاد این اطلاعیه ، تیم های بازرسی قرارگاه جهادی شرکت گاز تشکیل و تخلفات احتمالی گزارش می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان