جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای مدافع حرم و امنیت که در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره ) رشت برگزار شد، گفت : وظیفه ما این است که مادران و همسران شهدای بزرگوار را تکریم کرده و به مقام آنان ارج نهیم و توانمندی بانوان را در ورزش و جامعه بسیار بالا دانست.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ،جهانبخش آرمان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای مدافع حرم و امنیت که در سالن نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام (ره ) رشت برگزار شد، اظهار داشت : یاد و خاطره هشت هزار شهید دفاع مقدس گیلان ، شهدای مدافع حرم و امنیت و شهدای سلامت و شهدای ورزشکار را گرامی می داریم و وظیفه ما این است که مادران و همسران این شهدای بزرگوار را تکریم کرده و به مقام آنان ارج نهیم.

وی با اشاره به کسب افتخارات ورزشی قهرمانان کشورمان و قهرمانان استان در عرصه های ملی و بین المللی اظهار داشت : از ۱۶۵ مدال پر افتخاری که در میادین ورزشی برای ایران اسلامی کسب شده است ۵۴ افتخار و کسب مدال متعلق به بانوان بوده و این امر نشان می دهد که توانمندی بانوان ما در ورزش و جامعه به چه میزان است .

وی به با بیان اینکه ورزشکاران و مربیان بانو در کنار سایر فعالیت های خود ، توانسته اند در ورزش نیز بدرخشند ، گفت : امروز از بانوان ورزشکار ما در کنار وظیفه خطیر مادری و مسوولیت خانه و خانواده به ورزش قهرمانی و همچنین قهرمان پروری پرداخته اند که بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است .

آرمان ضمن تشکر از حمایت های استاندار گیلان در زمینه توسعه زیر ساخت های ورزشی استان گفت: به لطف و عنایت ویژه استاندار محترم گیلان دغدغه ها در حوزه زیر ساخت های ورزشی گیلان برطرف شده و همچنان حمایت های ایشان ادامه دارد.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان افزود : ۹ سالن ورزشی مختص بانوان که در سال‌های گذشته در اختیار بانوان قرار داشت ، مجددا در اختیار بانوان قرار گرفت و انشاالله بتوانیم در زمینه رشد ورزش همگانی و قهرمانی با کمک فرمانداران و شهرداران و شوراهای اسلامی شهر و روستا گام های موثری برداریم. وی در پایان از حمایت های مجمع نمایندگان گیلان در خصوص اقدامات توسعه ورزش شهرستان رشت و استان گیلان تشکر کرد.

لازم بذکر است مراسم بزرگداشت مقام مادر و تجلیل از مادران و همسران ورزشکاران المپیکی و شهدای مدافع حرم و امنیت ، با حضور مسئولین استان، جمع کثیری از بانوان ، ورزشکاران، روسای و نواب هیات های ورزشی با اجرای برنامه های متنوع در سالن وزنه برداری نامجوی مجموعه ورزشی یادگار امام رشت برگزار شد .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان