گروه : اقتصادی

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس گفت: افزایش بی رویه نرخ خودرو اصلا قابل پذیرش نیست در حقیقت باید مشخص شود که چه عواملی باعث افزایش قیمت خودرو می شود؟ آیا دست های پشت پرده ای وجود دارد؟ لذا این مطالبه مردم است و باید در اسرع وقت برای متعادل کردن نرخ خودرو تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

کاشف خبر /  به نقل از خانه ملت ، رسول فرخی میکال با انتقاد از عملکرد وزارت صمت و خودروسازان گفت: شرایط اقتصادی و مشکلات تولیدکنندگان را نیز درک می کنم اما واقعا برخی توجیه در ارائه خدمات ضعیف توسط خودروسازان قابل قبول نیست، مردم همیشه پای انقلاب بوده اند و خواهند بود و جانشان را برای انقلاب فدا می کنند بنابراین وظیفه مسئولان ارائه خدمات مطلوب به مردم و رسیدگی به مشکلات است.

مردم از وضعیت بازار خودرو رضایت ندارند

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس افزود: مسائل اقتصادی در ابعاد مختلف باید حل شود بطور مثال مردم از وضعیت بازار خودرو رضایت ندارند و این گلایه ها را به نمایندگان خود در مجلس منتقل می کنند و ما وظیفه داریم مشکلات را پیگیری کنیم.

فرخی میکال با بیان اینکه یکی از نیازهای رفاهی خانوار تامین خودرو است، گفت: متاسفانه عملکرد به گونه ای است که خودرو به اشتباه به کالای سرمایه ای تبدیل شده و از طرفی کیفیت و قیمت خودرو نیز مناسب نیست و نمی توان به مردم گفت چون خودروساز و وزارت صمت همیشه بهانه مشکلات تولید را مطرح می کنند بنابراین با این وضعیت کنار بیایید بنابراین باید با اتخاذ تدابیر صنعت خودروسازی را متحول کرد

آقای وزیر صمت قول داده بودند قیمت خودرو اقتصادی شود

وی با تاکید بر رسیدگی به مشکلات مردم افزود: آقای وزیر صمت قول داده بودند که قرعه کشی خودرو را بردارند و قیمت خودرو را هم اقتصادی کنند اما اکنون شاهد هستیم نه تنها به این تعهدات خود عمل نکردند، بلکه وضعیت عرضه و همچنین نرخ خودرو هم نابسامان شده است.

نماینده مردم سیاهکل و لاهیجان در مجلس بیان کرد: افزایش بی رویه نرخ خودرو اصلا قابل پذیرش نیست و باید فرآیند قیمت گذاری خودرو را بررسی کنند و مشخص شود که چه عواملی باعث افزایش قیمت خودرو می شود؟ آیا دست های پشت پرده ای وجود دارد؟ لذا این مطالبه مردم است و باید در اسرع وقت برای متعادل کردن نرخ خودرو تصمیمات لازم را اتخاذ کنند.

انتقاد از تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده / نباید تبعیضی در تحویل خودروهای پیش فروش باشد

این نماینده مردم در مجلس با انتقاد از تاخیر در تحویل خودروهای پیش فروش شده در موعد تعیین شده اظهار کرد: افرادی هستند که در قرعه کشی های خودرو برنده شدند و یک بازه زمانی برای تحویل خودرو آنها مشخص شده اما متاسفانه خودروسازان علی رغم اتمام بازه زمانی تحویل خودرو، شاید به دلیل درصد پایین جریمه تاخیر در تحویل خودرو، به وعده خود هم عمل نمی کنند حتی در شرایطی که قیمت خودرو با نوسان شدید روبرو است باید مشخص وشفاف سازی شود با چه مکانیزمی کدام برندگان قرعه کشی اول بازه زمانی آگهی خودرو را تحویل می گیرند یا آخر دوره؟ تا تبعیضی در تحویل خودروهای پیش فروش شده نباشد؛ بنابراین باید برای حل این موضوعات باید چاره ای اندیشیده شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان