گروه : سیاسی

سخنگوی دولت گفت: استاندار جدید سیستان‌وبلوچستان از همرزمان شهید شوشتری است و برای استمرار خدمت‌رسانی به مردم غیور این استان انتخاب شده است.

کاشف خبر / علی بهادری جهرمی، سخنگو و دبیر هیأت دولت، در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: آقای حسین مدرس‌خیابانی، استاندار سابق سیستان‌وبلوچستان در مدت حضور در این استان، با اقدامات جهادی منشأ خدمات زیادی شد.

بهادری تصریح کرد: آقای مدرس‌خیابانی که به دلیل تمرکز بر مسائل درمانی همسرشان چندین‌بار درخواست استعفا داشتند، تا آخرین لحظه حضور در استان از کار و تلاش دریغ نکردند.

بهادری با اشاره به این موضوع که دولت از خدمات آقای مدرس‌خیابانی تقدیر به عمل آورد، تصریح کرد: آقای محمد کرمی جایگزین ایشان شد تا در مسیر خدمت به مردم غیور سیستان‌وبلوچستان وقفه‌ای ایجاد نشود.

وی گفت: آقای کرمی که سوابق متعددی در خدمت‌رسانی دارند، از همرزمان و دوستان منادی وحدت سیستان، شهید شوشتری است و با همین رویکرد در این استان به خدمت ادامه خواهند داد.

سخنگوی دولت در پایان تاکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به استان‌های مرزی و ارائه خدمات مطلوب‌تر در مناطق کم‌تر برخوردار است. به همین دلیل در استان‌هایی مانند سیستان‌وبلوچستان و خوزستان استاندار ویژه انتخاب شده است تا با مشارکت همه اقوام و استفاده از تمام ظرفیت‌های این مناطق، مسیر رشد این استان‌ها بیش‌ازپیش فراهم شود.

ایسنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان