کاشف خبر به نقل از مهر ، پاک فطرت گفت: برخی از اعضای دولت به رئیس جمهور گزارش غلط می‌دهند. مردم از اوضاع اقتصادی به شدت ناراحت هستند.

علیرضا پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (یکشنبه ۴ دی ماه) خطاب به وزیر کشور گفت: وزارت کشور یعنی اداره کشور. معضلات اجتماعی کشور بر عهده شماست آمار خودکشی، همسر آزاری، کودک آزاری و سالمند آزاری و معلول آزاری روز به روز افزایش می‌یابد. چرا به این موضوعات توجه ندارید.

وی با اشاره به ضرورت توجه به معلولان گفت: مگر شما نباید بر عملکرد شهرداری‌ها در مسائل شهرسازی نظارت داشته باشید؟ آیا امروز یک معلول جسمی و حرکتی می‌تواند بدون همراه در خیابان‌های کلان شهرها حرکت کند؟

پاک فطرت خطاب به دولت گفت: هر روز اجناس گران‌تر می‌شود. اقتصاد بی سر و سامان است و بازار رها شده است. قدرت پول ملی روز به روز کاهش می‌یابد و چنین شرایطی قابل قبول نیست.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: برخی از اعضای دولت به شما گزارش غلط می‌دهند. مردم از اوضاع اقتصادی به شدت ناراحت هستند. شما همیشه از عدالت می‌گوئید اما عدالت به معنای مساوات نیست. عدالت یعنی کاری کنیم رضایتمندی مردم بیشتر شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان