استاندار گیلان در نشست بررسی آسیب‌های اجتماعی گفت: بانوان می‌توانند نقش مهمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند.

کاشف خبر / به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ استاندار گیلان در نشست آسیب‌های اجتماعی که با حضور مدیران استانی برگزار شد با اشاره به نقشی که بانوان می‌توانند در کاهش آسیب‌های اجتماعی ایفا کنند گفت: بانوان کشورمان با تاسی از زندگی حضرت زهرا (س) می‌توانند علاوه بر همسرداری و تربیت درست فرزندان نقش مهمی در حفظ کانون خانواده داشته باشند.
دکتر اسدلله عباسی افزود: اگر بتوانیم در زندگی از معارف و سیره اهل بیت (ع) استفاده کنیم آسیبی در جامعه و بین مردم و مسئولان نخواهیم داشت.
وی با اشاره به اینکه نقش زنان در جامعه گیلانی یک نقش ویژه است، افزود: امروز دشمن در کشورمان نهاد مقدس خانواده را نشانه گرفته، زیرا می‌داند در جامعه اسلامی زن ستون خانواده است.
استاندار گفت: قدرت تربیت، ایجاد بصیرت در خانواده و تزریق حس شجاعت به همسر و فرزندان نیرویی است که خداوند در وجود زن قرار داده و همه این‌ها در کنار فعالیت اجتماعی زنان می‌تواند باعث رشد و تعالی جامعه شود.
دکتر اسدالله عباسی با اشاره به اینکه حضرت زهرا سلام الله علی‌ها نمونه کامل و الگویی برای بانوان دنیاست افزود: بانوان موفق علاوه بر اینکه سبب استحکام خانواده می‌شوند می‌توانند در عالی‌ترین فعالیت‌های سیاسی حضور داشته و از حق و ولایت دفاع می‌کنند.
در پایان این نشست هم به مناست سالروز شهادت حضرت زهرا (س)؛ استانداری گیلان با پیکر شهید گمنام عطرآگین شد.
پیکر مطهر این شهید گمنام روز سه شنبه در پارک شهر فومن تشیع خواهد شد.
این شهید گمنام در سن ۱۹ سالگی در عملیات خیبر در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل آمد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان