گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / به گزارش روابط عمومی کمیته اجتماعی مبارزه با کرونا (کام‌بک) تعداد ۱۳عدد تبلت توسط کام‌بک به تعدادی از دانش آموزان درس‌خوان و نیازمند اهدا شد.

در این مراسم که در روز یکشنبه تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ با حضور آقای حسن پور رییس محترم اداره آموزش و پرورش رودبنه و نماینده آموزش و پرورش لاهیجان در سالن دکتر وارسته نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل برگزار شد، تعداد ۱۳ عدد تبلت به دانش آموزان درس‌خوان و نیازمند با حضور مدیران مدارس مربوطه اهدا شد.

شایان ذکر است گروه کام‌بک از اسفند ۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده و در «مرحله اول» با یاری خیرین توانسته نسبت به تهیه و توزیع سبد غذایی ۱۲۰ سبد کالا به ارزش هر سبد هفت میلیون ریال و در «مرحله دوم» با خرید و اهدای ۲۴۰۰۰ عدد دستکش لاتکس به بیمارستان پیروز لاهیجان و «در مرحله سوم» با تهیه و اهدای تعداد ۶۸ تبلت برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در مسیر اجرای اهداف نوع دوستانه و حمایتی خود از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا گام بردارد. بدین ترتیب این ۶۸ دانش آموز فرآیند آموزشی خود را از سرگرفته و به کلاس‌های درس مجازی برمی‌گردند و مجموعه کام‌بک در مسیر اجرای اهداف نوع دوستانه و حمایتی خود از اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا امیدوار است بتواند در رفع مشکل مشکل ۳۳۲ نفر باقیمانده گام بردارد.

گفتنی است کام‌بک با همکاری و پیگیری از طریق ادارات آموزش و پرورش شهرهای لاهیجان، رودبنه، سیاهکل و دیلمان و تهیه فهرست دانش‌آموزانی که امکان استفاده از برنامه شاد را نداشته و یا در تهیه گوشی یا تبلت مشکل داشتند، نخست ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان معرفی شدند که به دنبال جلسات حضوری با مدیران مدارس و … تصمیم به این شد که در مرحله اول دانش‌آموزان مدارس متوسطه‌ی ۱ و ۲ در اولویت قرار گیرند.
بعد از برگزاری جلسات مکرر با مدیران محترم مدارس مشخص شد تعداد ۱۲۰ نفر دانش آموز متوسطه‌ی ۱ و ۲ ، و ۲۸۰ دانش‌آموز ابتدایی نیاز اضطراری به تبلت دارند که امروز ۱۳ عدد تبلت در مراسمی نمادین با حضور مسئولین آموزش و پرورش در سالن دکتر وارسته نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل در اختیار دانش‌آموزان منتخب قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته اجتماعی مبارزه با کرونا (کام‌بک) روند توزیع تبلت در طول هفته جاری با هماهنگی مدیران مدارس و مسئولین محترم آموزش و پرورش ادامه خواهد یافت. لازم به یادآوری است که تعداد تبلت‌های خریداری شده پاسخگوی شمار واقعی دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل منطقه نیست و کام‌بک در انتظار یاری و همراهی همشهریان و دلسوزان است و ما همچنان بر گسترش زنجیره مهربانی به دور منطقه خود اصرار داریم.

بیایید یکی از حلقه‌های زنجیره مهربانی کام‌بک باشیم…

شماره حساب دریافت کمک‌های مردمی کامبک:
بانک مسکن لاهیجان به نام نظام پزشکی لاهیجان- سیاهکل:
شماره حساب: ۴۲۰۰۰۰۰۰۷۲۱۱
شبا: ۱۹۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۴۲۰۰۰۰۰۰۷۲۱۱ IR
کارت: ۶۲۸۰۲۳۱۳۵۰۴۱۰۹۱۵

????کام‌بک (کمیته احتماعی مبارزه با کرونا)

سایت:
www.cameback.ir
ایمیل:
kembc@cameback.ir
تلگرام:
@KEMBC

ایسنتاگرام:
Instagram.com/kembc20
تلفن:
۰۱۳-۴۲۲۱۰۶۲۲

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان