گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده سپاه قدس گیلان از شناسایی ۳۰۰۰ هزار بیمار مشکوک به کرونا در جریان اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در گیلان خبر داد.

سردار محمد عبدالله پور امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تکمیلی مبارزه با کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در گیلان در حال اجرا است، اظهار کرد: این طرح از ابتدای آذر ماه سال جاری در سراسر استان گیلان به اجرا آمده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ هزار نفر از مردم استان مورد غربالگری قرار گرفتند، تصریح کرد: این طرح با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی، بسیج و شبکه بهداشت در حال اجرا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان از شناسایی ۳۰۰۰ هزار بیمار مشکوک به کرونا در جریان اجرای این طرح خبر داد و گفت: بخشی از این افراد که نیازمند امکانات درمانی بودند به بیمارستان منتقل شدند و برخی نیز در قرنطینه خانگی قرار دارند.

عبدالله پور در ادامه با بیان اینکه مردم در اجرای این طرح همکاری های لازم را دارند، افزود: مردم در اغلب موارد همکاری شایسته‌ای با تیم‌های غربالگری دارند.

وی خاطرنشان کرد: در هر خانه یک نفر به‌عنوان مسئول کرونا انتخاب و آموزش داده‌ می شود. همچنین چند شماره تماس از ۴۰۳۰ و مراقبین بسیج در اختیار آنها قرار می گیرد تا در صورت بروز مشکل، سریعاً تماس بگیرند.

 

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان