گروه : دسته‌بندی نشده

طرح آستان مهربانی در ۵۰ بقعه متبرکه شهرستانهای لاهیجان وسیاهکل برگزارمیشود
حجت السلام والمسلمین سید حامد میرحسینی اشکوری از توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته حمایتی برای خانواده های کم درآمد و کم برخوردار در قالب طرح آستان مهربانی خبر داد

حجت السلام والمسلمین سید حامد میرحسینی اشکوری در گفتگو با یاوران وقف گفت : امسال باتوجه به شیوع بیماری کرونا طرح آرامش بهاری دربقاع متبرکه برگزارنخواهدشد .

اشکوری ضمن درخواست از مردم عزیز و متدین که در شب عید به اماکن متبرکه وآرامستانها مراجعه کنند ، اظهار داشت : امناهای عزیز از باز کردن مساجد و بقاع و برگزاری برنامه های سال های گذشته در شب عید خودداری نمایند .

اشکوری ضمن اشاره به دستور رییس سازمان اوقاف کشور در زمینه برگزاری طرح آستان مهربانی بیان داشت : این طرح به جهت کمک به اقشار کم درآمد و کم برخوردار جامعه که درجواراین امام زادگان زندگی میکنند اجرا خواهد شد.

وی در ادامه بیان داشت : پیش بینی میکنیم تا پایان این طرح هزار بسته معیشتی و بهداشتی را به مردم عزیز هدیه نمائیم .

اشکوری ضمن اشاره به عضویت این اداره در ستاد مردمی مبارزه با کرونا ، اظهار داشت :از آغاز این بیماری تا کنون بیش از پنجاه میلیون تومن از کمکهای جمع آوری شده خیرین و از محل موقوفات منطبق به کارگاههای خانگی و مساجد و بقاع که درتولید ماسک و دستکش پرداخت شده است .

سید حامد میرحسینی از همکاری مردم و مجاورین آرامستان آقاسیدمحمد یمنی جهت همکاری در دفن اموات تشکر کرد و گفت : امیدواریم به زودی وضعیت ارامستان عمومی و جدید لاهیجان نیز از سوی شهرداری مشخص گردد .

رییس اداره اوقاف و امورخیریه لاهیجان و سیاهکل از پای کار بودن این اداره تا ریشه کن کردن ویروس کرونا خبرداد و گفت : لازم است از همت امامان جمعه لاهیجان و سیاهکل ، تدبیر فرمانداران دو شهرستان ، تیم مدیریت شهری لاهیجان و سیاهکل و روحانیان جهادی ، بسیحیان ، اعضای ستاد مردمی مقابله با کرونا و الخصوص پزشکان و پرستاران تشکر ویژه ایی داشته باشیم .

اشکوری در پایان ضمن ارزوی سال خوب و خوش برای ایرانیان بیان داشت : امیدواریم هر چه زودتر این ویروس منحوس ریشه کن شود و زندگی مردم به روال عادی برگردد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان