گروه : دسته‌بندی نشده

ویژه برنامه نوروزی نسیم آوا با اجرا و تهیه کنندگی محمدرضا محبی در کنداکتور پخش ویژه برنامه های نوروزی شبکه نسیم قرار گرفت.
این برنامه پرمخاطب قرار است هرشب ساعت ۳۰ دقیقه بامداد به روی آنتن برود.
محمدرضا محبی مجری و تهیه کننده نسیم آوا با اعلام این خبر گفت: برنامه همانند قبل سبک و سیاق خودش را دارد. اما با توجه به حال و هوای نوروز امسال که بحث دید و بازدید نرفتن و در خانه ماندن و… مطرح است، تاکید ما روی این خواهد بود که فضای برنامه شاد و مفرح باشد و مردم ما در خانه ماندن را ادامه بدهند تا انشالله این چرخه ابتلا به کرونا قطع شود. این تاکیدی است که جز مسئولیت های اجتماعی خودمان و وظیفه ذاتی رسانه است.
وی افزود: سعی کردیم ویژه برنامه نوروز را در فضایی خارج از فضای همیشگی برنامه ضبط کنیم و روی رنگ و لعاب کار تفاوت هایی را لحاظ کنیم. موضوعات مختلفی در برنامه خواهیم داشت و رویکرد ما در ایام نوروز این است که پلاتوهای مجری کوتاهتر بوده و بیشتر موسیقی پخش شود. قرار بود برنامه به صورت گفتگو محور با حضور خوانندگان تهیه شود که با توجه به شیوع کرونا این موضوع منتفی شد و امیدوارم بعد از حل مشکل کرونا با سبک جدید نسیم آوا همراه مخاطبان باشیم.
محبی در خصوص زمان پخش برنامه نیز گفت: برنامه در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد هرشب پخش می شود که زمان بسیار خوبی است و دقیقا بعد از برنامه‌ دورهمی پخش می شود و جزو ویژه برنامه های شبکه نسیم در ایام نوروز است.
محبی در پایان صحبت های خود عنوان کرد: تلاش ما این است که در ویژه برنامه نوروز هم صحبت هایی مطرح شود که برای مردم مفید و جذاب باشد و هم موسیقی تصویرهایی که مردم به آن علاقمند هستند را تقدیم نگاه آنان کنیم. امیدوارم مجموع تلاش های گروه نسیم آوا مورد توجه بینندگان قرار گیرد.

 

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان