گروه : دسته‌بندی نشده

اختتامیه چهلمین دوره آموزشی فن بیان و آیین سخنوری روز گذشته در سالن آمفی تئاتر شهید مهدی خوش سیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر؛ اختتامیه چهلمین دوره آموزشی کارگاه فن بیان و آیین سخنوری روز گذشته با حضور هنرمندان مطرح کشور در عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما، اهالی خبر استان و جمعی از هنردوستان، هنرجویان و خانواده های آنها در سالن آمفی تئاتر شهید مهدی خوش سیرت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستانه اشرفیه برگزار گردید.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه این دوره آموزشی با مربیگری مرتضی عالم از بازیگران، مجریان و مربیان توانمند کارگاه فن بیان و سخنوری برگزار شده است افزود: ما بیشتر وقت خود در زندگی را به حرف زدن و ارتباط داشتن با دیگران مثل اعضای خانواده و فامیل، دوستان، معلمان، همشاگردی ها، همکاران سپری می‌کنیم، و شاید کمی عجیب باشد که با این وجود زمان کمی را صرف آموختن چگونه صحبت کردن و چگونه گوش دادن می‌کنیم.

کمیل شریفی در جمع هنرجویان این دوره و خانواده های آنان ابراز داشت: اتفاق خوبی که در این اختتامیه وجود دارد، حضور گرم خانواده های هنرجویان است. همانطور که می دانید برای ارتقاء تمامی زمینه های هنری، علاوه بر هنرمندان، به وجود هنردوستان نیز نیازمندیم تا با حمایت و تشویق های خود، سرعت پیمودن راه را برای هنرمندان بیشتر کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه افزود: تعالی فرهنگ هر جامعه در چگونگی گفتار افراد هر جامعه خود را به نمایش می گذارد و در عین حال ما به نوآوری هنرمندانه در عرصه های مختلف فرهنگی و هنری نیاز داریم و برای گذر از کلیشه ها باید به نیازهای فرهنگی روز با بیان و رویکرد تازه توجه کنیم.

وی گفت: خشونت در کلام، به دلیل عدم وجود فن مذاکره خوب، یکی از معضلات فرهنگی جاری است که در مسائل مختلف خود را بروز می دهد و هرچه آگاهی های جامعه در خصوص گفتمان مطلوب و از جمله فن بیان بالاتر رود، سطح فرهنگی جامعه نیز ارتقا می یابد.

مرتضی عالم هدف از برگزاری این دوره آموزشی را آشنایی شرکت کنندگان در کلاس‌ها با آیین سخنوری و فن بیان اعلام کرد و گفت: این دوره آموزشی در سه دوره مقدماتی، تکمیلی و تخصصی برای علاقه مندان برگزار شده است.

مدیر خانه بیان، برگزاری دوره های مهارتی سخنوری را در جهت ارتقاء تعاملات ارتباطی در جامعه مهم خواند و اظهار کرد: مهارت، پایه و اساس هر کاری در جامعه می‌باشد و ارتقاء دانش سرمایه‌ای در جهت پیشبرد اهداف عالیه در هر سازمانی است.

به گزارش آستان‌خبر؛در اختتامیه این دوره آموزشی از بین ۵۱ تن از هنرجویانی که دوره های مقدماتی، پیشرفته و تخصصی فن بیان را گذرانده بودند، ۸ تن جهت اجرای صحنه ای در مقابل هنرمندان، اصحاب رسانه و سایر حضار، انتخاب شده و با هم رقابت کردند.

علاقه‌مندان می توامند با مراجعه به صفحه اینستاگرام khaneye_bayan و تماس با شماره ۰۹۳۳۳۴۲۲۳۱۱ در دوره جدید آموزش خانه بیان، ویژه نوجوانان و بزرگسالان ثبت‌نام نمایند./آستان خبر

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان