گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان با حضور در منزل شهید مصطفی رضایی در رشت، با خانواده این شهید مدافع امنیت دیدار کرد.

به گزارش کاشف خبر؛ دکتر ارسلان زارع عصر پنجشنبه در این دیدار اظهار داشت: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری با رهبری داهیانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی، با خون پاک جوانان غیور این دیار و کشور خلق شد.

وی با بیان اینکه جوانان بسیاری برای استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و اقتدار آن در دوران دفاع مقدس با رشادت در راه حق و پاسداری از میهن تلاش کردند ، گفت: بدیهی است در تحقق این آرمان یعنی استمرار اقتدار نظام جمهوری اسلامی و عزت مردم ایران، همواره دشمنان سعی در ایجاد مشکلات، اختلاف افکنی و آشوب داشته باشند.

دکتر زارع به تلاش های استکبار برای ضربه زدن به مردم و نظام مردم سالاری دینی ایران اسلامی اشاره و اضافه کرد: امروز هم نیازمند فداکاری و ایثار اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان هستیم.

نماینده عالی دولت در گیلان به حوادث اخیر کشور اشاره و تصریح کرد: در جریان آشوب های اخیر شماری از جوانان غیور ، در راه پاسداری از ارزش های دینی و ملی به شهادت رسیدند.

وی شهادت مصطفی رضایی شهید مدافع امنیت را موجب تاثر هموطنان به ویژه گیلانیان دانست و افزود: جایگاه رفیع شهادت مختص افراد پاک و بندگان مخلص خداست.

استاندار گیلان ضمن تسلیت به خانواده این شهید ، برای بازماندگان آرزوی صبر و اجر الهی کرد.

مهندس بسیجی مصطفی رضایی یکی از کارمندان شهرداری ملارد بود که ۲۶ آبان ماه امسال در جریان حفاظت از اموال این نهاد ، بر اثر اصابت تیر مستقیم آشوب گران و مخلان نظم و امنیت کشور ، به شهادت رسید.

این شهید ۳۳ ساله اهل بخش سنگر از توابع شهرستان رشت بود و پیکر پاکش در گلزار شهدای امام زاده هاشم به خاک سپرده شد

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان