گروه : دسته‌بندی نشده

دختر ۱۶ ساله با اقدامات اقناعی معاون اجتماعی شهرستان آستارا از خودکشی منصرف شد.

به گزارش پایگاه خبری کاشف خبر ؛ سرهنگ “مجید رسول زاده فرساد” در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام گزارش مردمی به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰، مبنی بر قصد خودکشی دختری در شهرستان آستارا، بلافاصله ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از رسیدن ماموران به محل و رویت صحنه، معاون اجتماعی این شهرستان با اقدامات اقناعی و ارائه مشاوره و بهره‌گیری از مهارت‌های عملیات روانی، وی را از قصد خود منصرف و بدین ترتیب به این دختر ۱۶ ساله حیاتی مجدد بخشید.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان مشاوره معاونت اجتماعی، مشخص شد این دختر ۱۶ساله به دلیل برخی اختلافات خانوادگی و فرار از منزل، قصد خودکشی داشته است.

سرهنگ رسول زاده با بیان اینکه این دختر نوجوان پس از نجات از مرگ حتمی، برای معاینات پزشکی به وسیله اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد اظهار داشت: در این ماجرا که با موجی از شادمانی و اشک شوق مردم همراه بود جمعیت حاضر در صحنه از اقدام موثر ماموران وظیفه شناس پلیس، تشکر کردند.
معاون اجتماعی پلیس گیلان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همواره در کنار مردم است و پلیس در قبال تک تک شهروندان احساس مسئولیت دارد.

این مقام انتظامی با تاکید بر تقویت روابط صمیمانه والدین با فرزندان، گفت: ارتباط عاطفی و توجه به تربیت فرزندان، نقش به سزایی در کاهش ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دارد.

سرهنگ رسول زاده دوران نوجوانی را حساس‌ترین برهه زندگی انسان دانست و افزود: نوجوانان به دلیل برخی هیجانات درونی و سپری کردن دوران حساس بلوغ جنسی، شرایط ویژه‌ ای را تجربه می‌کنند و لازم است که خانواده‌ها با مدیریت صحیح و داشتن ارتباطی منطقی و صمیمانه، از گرفتاری فرزندانشان در دام آسیب‌های اجتماعی جلوگیری کنند/برنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان