گروه : فرهنگی

نمایش «سه دلقک و نصفی» از لاهیجان با کسب شش جایزه اثر برگزیده جشنواره سراسری تئاتر خیابانی «تبریزیم» شد.
کاشف خبر / به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان ؛ نمایش «سه دلقک و نصفی» به نویسندگی آرزو علیپور و کارگردانی امیر امینی از لاهیجان در مراسم اختتامیه ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی”تبریزیم” با کسب شش جایزه اثر برگزیده این جشنواره معرفی شد و گوی سبقت را در این جشنواره ربود.

احمد نیک قلب، آرزو علی پور، احمد شریفی، مهراب سماک محمدی از جمله بازیگران سه دلقک و نصفی می باشند.ازدیگر عوامل نمایش:منشی صحنه:ستاره اولیایی، مدیر صحنه:فاطمه جعفرپور، طراح پوستر و بروشور:سینا ایمانی

این نمایش در رابطه با وکیلی است که می‌خواهد مشکلات خانوادگی و جدایی زوج هایی که معضلات محیط زیستی باعث جداییشان شده را بیان کند….

از جمله جوایز کسب شده توسط نمایش«سه دلقک و نصفی» در این جشنواره : جایزه اول طراحی فضا به امیر امینی ؛ جایزه اول طرح و ایده به آرزو علی پور ؛ جایزه اول بازیگری مرد به احمد شریفی ؛ جایزه اول کارگردانی به امیر امینی و جایزه دوم بازیگری زن به آرزو علی پور تعلق گرفت .

معرفی به جشنواره بین المللی تئاتر فجر و معرفی به عنوان کار برگزیده این جشنواره از دیگر موفقیتهای نمایش «سه دلقک و نصفی» بود .همچنین محمد نادری به عنوان کاندیدای بخش موسیقی و آرزو علی پور کاندیدای بخش طراحی لباس معرفی شد .

ششمین جشنواره سراسری تئاتر خیابانی جشنواره تبریزیم به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، با همراهی شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز از پنجم الی هفتم آبان ۱۴۰۲ در مجموعه فرهنگی تاریخی ائل‌گلی و سطح شهر تبریز با حضور۲۳ گروه تئاتری از ۳۵ شهر و ۱۷ استان و اجرای ۱۲۷ نمایش برگزار شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان