کاشف خبر / بعد از گذشت حدود ۱۰ روز از فوت همسرم زنده یاد سعید تحویلداری متاسفانه از عزیزان مطالبی شنیده ام که برایم قابل باور نبود؛ پس از اینکه خودم در اینترنت خواندم بسیار متعجب گشتم و بر آن شدم تا برخی از مطالب کذب را روشن نمایم تا سوءتفاهمی برای خوانندگان پیش نیاید.
در جایی خواندم که زنده یاد سعید تحویلداری ممنوع الکار بودند این مطلب صحت نداشته و ایشان به خواست خودشان مدتی از دنیای هنر فاصله گرفتند.
در جایی دیگر ذکر شده بود که ایشان تالار سیاه چومه را ساختند در صورتی که تالار سیاه چومه متعلق به آقای جعفری مذهب بود که همسرم تالار را از این آقا اجاره نموده بودند.
به نظر می رسد برخی از عزیزان که اساتید بسیار برجسته ای نیز هستند به عمد یا غیر عمد وقایع را آنگونه که خود در ذهنشان ساخته اند بیان نمودند نه آنطور که واقعاً اتفاق افتاده بوده!
طبیعی به نظر می رسد که وقتی شما چندین دوست به طور مثال به اسم حسن داشته باشید ممکن است صدای همگی را پای تلفن نشناسید و وقتی طرف می گوید فلانی هستم بپرسید کدام حسن؟! و لزوماً این به معنای فراموش کردن همه چیز نیست!
زنده یاد سعید تحویلداری هرگز در تمام مدت بیماری خود خانواده‌اش علی الخصوص بنده را تا آخرین لحظه فراموش نکرده بودند و تمامی خانواده و همینطور کلیه پرسنل ICU بیمارستان آریا که از ایشان مراقبت می‌نمودند گواه این مطلب هستند که حتی وقتی قادر صحبت کردن نبودند به صدای بنده واکنش داشتند و بنده را می شناختند.
امیدوارم با بیان این مطالب عزیزانی که مطالب کذب را نشر دادند نسبت به اصلاح آنچه ذکر کرده‌اند اقدام نمایند تا مجبور به پیگیری موضوع از طریق مراجع قانونی جهت نشر این اکاذیب نگردیم.
با سپاس

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان