گروه : فرهنگی

شهردار کیاشهر: به واسطه پیشینه تاریخی پر افتخار مرتبط با شیلات و ماهیان خاویاری و همچنین استفاده از نظرات شهروندان، سبب شد تا این برند را برای شهر بندرکیاشهر انتخاب کنیم

کاشف خبر / مرتضی عاطفی ، شهردار بندرکیاشهر در  مراسم  رونمایی از برند «بندرکیاشهر تاریخ خاویار خزر» ضمن خیر مقدم به حاضران اظهار داشت:  به واسطه پیشینه تاریخی پر افتخار مرتبط با شیلات و ماهیان خاویاری و همچنین استفاده از نظرات شهروندان، سبب شد تا این برند را برای شهر بندرکیاشهر انتخاب کنیم.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت:  بندر کیاشهر  این لیاقت را دارد که  در سطوح بین المللی جایگاه ویژه‌ای داشته باشد و این جایگاه به دست نخواهد آمد مگر اینکه در ابتدا کیاشهروندان با این برند ارتباط لازم را برقرار کنند و مبلغ این شعار و برند باشند.

در ادامه این  مراسم فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه با اشاره به نقش شهروندان در ساختن شهر مطلوب  اظهار داشت :  شهروندان ، شهر سکونتگاهی انتخاب کرده در ساختن آن نقش بسزائی دارند و تعیین کننده ساختار شهر هستند
وی افزود: یکی از ساختارهای که شهرها را می‌سازد پارلمان شهری یعنی همان شورا و شهرداری است. ارتباط صمیمی و همکاری و تعامل بین این دو باعث پیشرفت و توسعه شهر خواهد بود. مدیریت شهری می‌تواند راهگشا باشد و شهرها را در مسیر پیشرفت قرار دهد.
آرنگ با بیان اینکه که کارشناسان شهرسازی معتقد هستند سه مقوله هوشمند سازی، مدیریت منابع و جلب مشارکت های مردمی شهر باید اداره شود : هوشمندسازی در مدیریت شهری بسیار مهم است که این موضوع را در شهرستان آستانه اشرفیه شروع کردیم و امیدواریم با استقبال شهروندان روبرو شود.
وی با تاکید بر این مطلب که مدیریت منابع فقط پول نیست، گفت: استفاده از منابع انسانی است از مهمترین مولفه‌های مدیریت است و در شهر بندرکیاشهر مدیری جوان و خوش فکر است که سرآمد در بین شهرداران استان و از شهرداران پر توان استان گیلان است.

فرماندار آستانه اشرفیه در ادامه با اشاره به اینکه جلب مشارکت همان سرمایه‌گذاری است، یادآور شد: از مدیریت شهری میخواهم که از توان سرمایه‌گذاری مهاجرین به استان و شهرها برای توسعه استان و شهر خودمان استفاده کنیم البته باید اراضی کشاورزی و منابع طبیعی با دقت حفظ و حراست کنیم.

 

 

گیلان صدر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان