مدیر کل زنداها در بازدید از زندان های غرب گیلان خدمت رسانی و ضرورت خدمت به جامعه هدف را برای داشتن یک کارنامه موفق ضروری و تلاش مجدانه و خلاقیت پویا در روند خدمت رسانی زندان ها برای زندانیان و خانواد ه های آنان در زمینه های مختلف در رفع مشکلاتشان را امری ضروری دانست.

کاشف خبر / به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان گیلان،در راستای اجرای اولویت های ده گانه زندان های کشور محمدی اصل مدیر کل زندان های گیلان بصورت سرزده از زندان های غرب گیلان بازدید کرد.

محمدی اصل در این بازدید با توجه به تاکیدات سازمان در خصوص اصلاح و بهبود فرایند های خدمت رسانی در زندان ها گفت : توسعه و داشتن برنامه هایی که بتواند در خدمت رسانی هر چه بیشتر به گروه هدف پیشرو باشد را باید در صدر کارها قرار داد تا بتوانیم یک خروجی مثبت و دقیق از برنامه های اصلاحی و تربیتی در این بستر داشته باشیم.
مدیر کل زندان های گیلان خدمت رسانی و ضرورت خدمت به جامعه هدف را برای داشتن یک کارنامه موفق ضروری و تلاش مجدانه و خلاقیت پویا در روند خدمت رسانی زندان ها برای زندانیان و خانواد ه های آنان در زمینه های مختلف در رفع مشکلاتشان را امری ضروری دانست.
وی باور به زندگی و اعتماد مددجویان را در اجرای هر چه قوی تر برنامه های اصلاحی ، تربیتی ، اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها برشمرد و ادامه داد ؛ ما باید نقش موثری در بازسازی افراد در طول دوران تحمل کیفر داشته باشیم تا جامعه با آغوش باز پذیرای هر چه بیشتر این افراد باشد و با ارتقا و گسترش هر چه بیشتر حرفه آموزی و اشتغال در زمینه های مختلف بتوانیم مددجویان را با جامعه پیوند زده و راهی به سوی رشد و موفقیت زندانیان برای باور هرچه بیشتر به زندگی و حمایت هر چه بیشتر خانواده بعد از آزادی داشته باشیم و این امر با بالا بردن توانمندی های فردی آنان نیز صورت می پذیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان