از فعالین عرصه رسانه توسط مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان تجلیل شد.

کاشف خبر / ظهر امروز ۱۷ بهمن ماه سال جاری- طی مراسمی با حضور دکتر محمدتقی نجف زاده- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دکتر ماندانا ابراهیمی- مشاور فنی شبکه ، آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در سالن اجتماعات مرکز بهداشت لاهیجان برگزار شد.

دکتر محمدتقی نجف زاده در جمع فعالین عرصه رسانه به نقش تاثیرگذار رسانه ها در توسعه و پیشرفت‌ جامعه اشاره کرد و گفت: خبرنگاران و رسانه ها بازوان توانمند و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند و تعامل و همکاری این دو می‌ تواند در راستای رفع مشکلات مردم بخصوص در حیطه بهداشت و ارتقای فرهنگ سلامت بسیار تأثیر گذار باشد.

وی افزود: اطلاع رسانی درست و مناسب به مردم در زمان همه گیری ویروس کرونا توسط فعالان و اصحاب رسانه قابل تقدیر و تشکر است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لاهیجان با بیان اینکه اصحاب رسانه به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولین شناخته می شوند و چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند، گفت: رسانه معتمد مردم است و اهالی رسانه باید تلاش کنند که درد، گرفتاری ها و مشکلات مردم را با شفافیت به مسئولین منتقل کنند.

وی با اشاره به اینکه، دغدغه اصلی خبرنگاران باید همواره پیشرفت شهرستان در سایه همدلی و تعامل سازنده با یکدیگر و مسئولین باشد، افزود: انتقادهای سازنده، دلسوزانه و همراه با ارائه پیشنهادهای دقیق توسط خبرنگاران، عامل ارتقاء شاخص های شهرستان خواهد بود.

دکتر نجف زاده تصریح کرد: امروز وظیفه خطیری بر عهده خبرنگاران می باشد تا در مقابل هجوم رسانه های بیگانه، با هدف گذاری مناسب، جبهه متحد فرهنگی و رسانه ای را پایه گذاری کنند و در این راه از همه ظرفیت های بالقوه و بالفعل رسانه ای و دستگاههای سیاستگذار فرهنگی استفاده نمایند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدیه از زحمات چندین ساله ۱۴ نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه که بیشترین همکاری را با شبکه بهداشت و درمان این شهرستان داشتند تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

تصاویر ؛ سید احمدرضا کیایی

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان