کاشف خبر / به نقل از شفقنا : «جمیله علم الهدی» به خبرنگار روس‌زبان گفت: «فکر می‌کنم شما هم اکنون تجربه مشابهی با آمریکا دارید که تصویری مخدوش از روسیه را به همه جهان معرفی می‌کند. آمریکا این کار را از طریق رسانه‌ها انجام می‌دهد و از این طریق سیاست ارعاب را تبلیغ می‌کند

«جمیله علم الهدی» همسر ابراهیم رئیسی در مصاحبه‌ای گفت که تمامی جنجالی که بر سر موضوع مرحوم مهسا امینی در کشور رخ داد، چیزی جز ارعاب و هراس‌افکنی از سوی آمریکا نبود.

او در گفتگو با آر تی و در بخشی از سخنان خود، در خصوص ناآرامی‌های اخیر در ایران در پی فوت مهسا امینی پس از بازداشت از سوی گشت ارشاد گفت که آمریکا تلاش دارد چهره نادرستی از ایران و روسیه در جهان به نمایش بگذارد و هراس‌افکنی بکند.

او در پاسخ به سؤال خبرنگار در این خصوص گفت: «اجازه دهید در مورد این سوال توضیح بیشتری بدهم، آنچه شما به عنوان یک فاجعه توصیف کردید که طنین گسترده‌ای در جهان داشت، چیزی نیست جز نسخه جدیدی از به اصطلاح سیاست ارعابی که آمریکا علیه کشور من ایران در پیش گرفته است».

جمیله علم الهدی افزود: «سیاست آمریکا سیاست ارعاب است. این یک مدل جدید از سیاست هراس افکنی است. به این ترتیب آمریکا می‌خواهد به ما بگوید: ببینید من به شما نزدیکم و می‌توانم تروریست‌ها را به خیابان‌های شما بکشم و ماشین‌ها را در خیابان‌های شما به آتش بکشم، آمریکا از ما می‌خواهد که تسلیم شویم تا چهره مخدوشی از ایران به نمایش بگذارد».

همسر ابراهیم رئیسی در ادامه به خبرنگار روس‌زبان گفت: «فکر می‌کنم شما هم اکنون تجربه مشابهی با آمریکا دارید که تصویری مخدوش از روسیه را به همه جهان معرفی می‌کند. آمریکا این کار را از طریق رسانه‌ها انجام می‌دهد و از این طریق سیاست ارعاب را تبلیغ می‌کند. این همان چیزی است که معمولاً اتفاق می‌افتد، اگر کسی بخواهد علیه دیگری ارعاب و هراس‌افکنی در پیش بگیرد و از این طریق سلاح‌هایش را بفروشد، دقیقاً همین کار را می‌کند. آن‌ها می‌خواهند موجب هراس همسایگانمان و جامعه جهانی از ما شوند».

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان