گروه : سلامت

سخنگوی سازمان اورژانس از افزایش آمار مصدومان زلزله خوی به ۹۷۳ نفر خبر داد و گفت: ۲۴ نفر در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

کاشف خبر / مجتبی خالدی درباره آمار مصدومان زلزله خوی اظهار کرد: تاکنون ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان آذربایجان غربی مراجعه کرده‌اند که مراجعه ۸۵۸ نفر از آنان به بیمارستان شهرستان خوی و مابقی به بیمارستان‌های شهرستان‌های سلماس و چایپاره بوده است.

وی با بیان این که در حال حاضر ۶۴ مصدوم زلزله بستری هستند، ابراز داشت: ۷۰ مصدوم نیز تاکنون توسط اورژانس به بیمارستان‌های سلماس و ارومیه منتقل شده‌اند.

سخنگوی سازمان اورژانس بیان داشت: ۱۰ مصدوم زلزله خوی جراحی اورژانسی داشته و ۲۴ نفر نیز در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند.

خالدی با اعلام این که ۳ نفر در این زلزله جان باخته‌اند، گفت: دو فوتی ناشی از تروما و یک فوتی نیز ناشی از ایست قلبی بوده است که منوط به تایید نهایی پزشکی قانونی است.

وی تصریح کرد: از طرف سازمان اورژانس کشور تاکنون ۴۵ دستگاه آمبولانس و ۱۰ دستگاه اتوبوس آمبولانس به منطقه زلزله زده خوی اعزام شده است. این آمبولانس‌ها تا شرایط ارائه خدمات عادی نشود، در منطقه حضور خواهند داشت.

تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان