معاون استاندار گیلان: کاهش ساعت کاری ادارات گیلان تا روز چهارشنبه ادامه دارد.

کاشف خبر/ به نقل از صداوسیما؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان امروز گفت : براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و با دستور استاندار گیلان ، شروع فعالیت ادارات از فردا دوشنبه ۲۶ دی تا روز چهارشنبه ۲۸ دیماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه و پایان ساعت کاری، ۱۲ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

وی افزود : بر اساس این مصوبه تمامی دستگاه ها، سازمان‌ها و نهاد‌های استان و همچنین شعب بانک‌های عامل موظفند یک ساعت قبل از خروج کارکنان تمامی سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه‌ها را خاموش کنند.

اسحاقی گفت : براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز گیلان، عملکرد دستگاه‌ها و نهاد‌ها درخصوص مدیریت مصرف گاز پایش می‌شود و درصورت مشاهده تخلف مدیر آن مجموعه باید پاسخگو باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گیلان امروز گفت : براساس مصوبه قرارگاه مدیریت جهادی گاز استان و با دستور استاندار گیلان ، همه دانشگاه های گیلان از فردا امتحانات خود را راس ساعت مقرر و در فضای محدود برگزار می کنند.

اسحاقی افزود : این مصوبه شامل دانشگاه های سراسری ، آزاد اسلامی ، پیام نور ، غیرانتفاعی و دیگر موسسات آموزش عالی است.

وی با بیان اینکه امتحانات دانش آموزان در فضای شاد برگزار می شود گفت : امتحانات پایه های نهم و دوازدهم مدارس که به صورت سراسری است هم راس ساعت مقرر برگزار می شود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان