محسن جعفری بالنگاه معروف به جعفری راد ساکن مهرشهر کرج در تاریخ چهارم آبان در کرج با توجه به حضور در اغتشاشات دستگیر شد بود با خوردن قرص برنج خودکشی کرد.

کاشف خبر / در روز‌های اخیر خبری در برخی کانال‌ها و رسانه‌ها منتشر شده بود مبنی بر اینکه محسن جعفری راد، نویسنده و مستندساز ۳۷ ساله، در جریان اعتراضات کرج بازداشت شد و بعد از آزادی با خوردن قرص برنج خودکشی کرد. پیش از این نیز موارد مشابه‌ای در شبکه‌های اجتماعی گزارش شده بود.

حالا، رئیس کل دادگستری استان البرز نیز تائید کرد که “فوت محسن جعفری راد به علت مصرف قرص برنج بوده است.”

خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه نوشت: حسین فاضلی هریکندی رئیس کل دادگستری استان البرز در رابطه با فوت محسن جعفری راد اظهار کرد: محسن جعفری بالنگاه معروف به جعفری راد ساکن مهرشهر کرج در تاریخ چهارم آبان در کرج با توجه به حضور در اغتشاشات دستگیر شد. برای وی پرونده‌ای در یکی از شعب بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج تشکیل و پس از تفهیم اتهام جرایم علیه امنیت با قرار بازداشت موقت به زندان معرفی و در تاریخ ۱۴ آبان با تبدیل قرار بازداشت موقت به قرار تامین کفالت با معرفی کفیل آزاد شد. پس از تکمیل تحقیقات، در تاریخ ۱۹ آبان برای ایشان به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام از طریق حضور در تجمعات غیرقانونی و فیلمبرداری از آن و دعوت به تجمع غیرقانونی قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر شد و با ارسال پرونده به دادگاه، برای ۱۳ اسفند نیز در شعبه اول دادگاه انقلاب کرج وقت رسیدگی تعیین شد.

رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: ایشان طبق اظهارات خودش مستندساز بوده و با حضور در اغتشاشات میخواسته از بعضی صحنه‌ها فیلمبرداری کند.

گفتنی است محسن جعفری راد متولد رحیم آباد از توابع شهرستان رودسر استان گیلان و عضو انجمن سینمای جوان لاهیجان بوده است

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان