معاون دادگستری گیلان از اجرای حکم تخریب چهار دستگاه ویلای غیر مجاز در روستای فخر آباد از توابع شهر لشت نشاء به مساحت ۸۵۰ متر مربع و به ارزش ۱۲ میلیارد تومان خبر داد.

کاشف خبر / حکم تخریب چهار دستگاه ویلای غیر مجاز در روستای فخرآباد از توابع شهر لشت نشاء به مساحت ۸۵۰ مترمربع و به ارزش ۱۲ میلیارد تومان با حضور معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صبح امروز اجرایی شد.

احمد آقایی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان در حاشیه این اقدام، با اشاره به اینکه شخصی بخش وسیعی از اراضی زراعی و شالیزاری را بدون طی مراحل قانونی و به صورت غیر مجاز تغییر کاربری داده و پس از ساخت و ساز، آن را به افراد غیر بومی فروخته است گفت: این مسئله در کمیسیون ماده ۹۹ رسیدگی شده و حکم قلع و قمع بنا و مستحدثات صادر شد.

وی در ادامه افزود: این حکم پس از تایید در دیوان عدالت اداری صبح امروز با رعایت قانون و حفظ حقوق همسایگان اجرایی شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه افرادی با دور زدن قانون اراضی کشاورزی را تغییر کاربری غیر قانونی داده و در آن ساخت و ساز می کنند اظهار کرد: این افراد با فروش چنین ویلاهایی به غیربومیان به سرمایه های هنگفتی دست می یابند.

وی به افرادی که قصد خرید ویلا و ساختمان در استان های شمالی دارند توصیه کرد: قبل از اقدام به خرید از سازمان های مربوطه مانند امور اراضی، بنیاد مسکن و دادستانی استعلام کنند.

آقایی خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با کسانی که قصد تخریب اراضی زراعی را دارند با قاطعیت برخورد خواهد کرد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان