نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس بر ضرورت احداث بیمارستان جنرال در لاهیجان تاکید کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی لاهیجان در سطح استان پژوهشکده هواشناسی در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

کاشف خبر / نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و عضو مجمع نمانیدگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود مشکلات زیر ساختی بسیار در شهرهای لاهیجان و سیاهکل گفت: پروژه ملی میدان گیل لاهیجان تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با پیگیری‌های انجام شده و رفع معارض‌ها اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جذب شد.

وی با اشاره به لزوم برگزاری همایش بزرگداشت مفاخر شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل افزود: با همکاری نهادهای فرهنگی همایشی برای قدردانی از تلاش‌های شخصیت‌هایی که برای توسعه شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل گام برداشته‌اند برگزار می‌شود.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم با اشاره به راه اندازی پروژه‌های گلخانه صنعتی و شهرک صنعتی شهر رودبنه ادامه داد: با راه اندازی این ۲ پروژه اشتغالزایی بسیاری برای جوانان ایجاد می‌شود.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس با تاکید بر وجود پروژه‌های نیمه تمام از گذشته اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته بخشی از پروژه‌ها با پیشرفت خوبی در حال اجراست و پروژه‌هایی همچون بیمارستان پیروز و ۲۲ آبان با جذب اعتبارات و ورود ارتش برای تسهیل در امور بیمارستان پیروز گام‌های بلندی برداشته شده است.

فرخی میکال با تاکید بر ضرورت احداث بیمارستان جنرال در لاهیجان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی لاهیجان در سطح استان پژوهشکده هواشناسی در این شهرستان راه اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: مسئولان باید نسبت به مسائل مربوط به منابع طبیعی و محیط زیست که منابع درآمدی، اقتصادی و سلامتی مردم به آن گره خورده است توجه ویژه ای داشته باشند.

منبع ؛ برنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان