گروه : ورزشی

مسئول روابط عمومی هیات بسکتبال استان گیلان از برگزاری دیدار نهایی یازدهمین دوره لیگ بسکتبال مردان گیلان در روز جمعه هفته جاری خبرداد.

کاشف خبر به نقل از برنا ؛  ایمان رنجکش با اعلام این خبر گفت : ماراتن لیگ بسکتبال گیلان که از پاییز سال گذشته آغاز شده بود سرانجام به ایستگاه پایانی رسید و تیم‌های امید سپیدرود رشت و ملوان بندر انزلی توانستند در مرحله پلی آف با شکست دادن رقیبان راهی فینال لیگ بسکتبال استان شوند.

وی ادامه داد : فینال لیگ بسکتبال گیلان روز جمعه چهارم شهریور ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شش هزار نفری شهدای رشت برگزار خواهد شد و پیش از آن نیز در همین سالن از ساعت ۱۷:۳۰ تیم های داماش نوین و پارسی‌اپ لنگرود، دیدار رده بندی این مسابقات را برگزار خواهند کرد.

رنجکش با اشاره به استقبال چشمگیر از یازدهمین دوره لیگ بسکتبال گیلان افزود: علاقه‌مندان بسیاری از داخل و خارج از استان پیگیر مسابقات بودند و به گفته کارشناسان، لیگ امسال از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود و امیدواریم در پایان رقابت جذابی را از سوی دوتیم در کنار رعایت اخلاق ورزشی شاهد باشیم.

وی خاطر نشان کرد : مراسم اختتامیه لیگ و اهدای جام قهرمانی در پایان بازی فینال برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان میتوانند برای تماشای بازی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سالن مسابقات حضور بهم رسانند. همچنین این بازی‌ها و مراسم اختتامیه بصورت زنده از صفحه اینستاگرام هیات بسکتبال گیلان به نشانی @gilanbasketball پخش خواهد شد.

ملوان بندر انزلی، داماش رشت، امید سپیدرود رشت، خانه بسکتبال آستانه، داماش نوین رشت، امید شرق رودسر، وارش مقاومت و پارسی اپ لنگرود تیم‌های حاضر در یازدهمین دوره لیگ بسکتبال مردان گیلان بودند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان