گروه : اجتماعی

امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به کارها و اقدامات دشمن در جنگ ادراکی گفت: بزرگنمایی ضعف های کشور ما از کارهایی است که دشمن در جنگ ادراکی تلاش می کند.
کاشف خبر / به نقل از گیل فام ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با بیان اینکه دشمن از همه ابزارها تنها علیه نظام مقدی جمهوری اسلامی تلاش می کند، اظهار داشت: اما مشکلات و گرفتاری های کشورهای زور طلب و استعماری را نمی گویند یا اینکه در پاره ای موارد کوچک جلوه می دهند.

وی با اشاره به مشکلات در کشورهای زورطلب در بخش های بیمه، اجاره، آب و جمع آوری زباله های خانگی افزود: امپراطور رسانه ای در دست قلدورهای دنیا است آنها  به دنبال بزرگتمایی مشکلات ما هستند.

خطیب جمعه رشت بیان داشت: البته نمی خواهم بگویم که در کشور ما همه چیز مطلوب است بلکه تا رسیدن به قله ها فاصله داریم اما آنگونه که دشمنان ما می گویند، نیست.

آیت الله فلاحتی در ادامه سخنانش در خطبه های نماز جمعه رشت با تبریک فرارسیدن عیدسعید غدیرخم، این عید را از اعیاد بزرگ در دین اسلام عنوان کرد و اظهار داشت: غدیرخم بعد از بعثت پیامبر (ص) مکمل دین اسلام است.

وی با بیان اینکه جانشینی حضرت علی (ع) و غدیر مکمل، متمم و آیین اسلام است، افزود: غدیر باید همیشه تاریخ بماند و گفته شود، این واقعه باید برای نسل های مختلف بازگو شود و والدین برای بیان واقعه غدیر و انتقال آن به فرزندان شان رسالت دارند.

خطیب جمعه رشت در ادامه با اشاره به مشکلات آب کشاورزی و تلاش مسئولان برای رفع تنش آبی در سال زراعی جدید اظهار داشت: توصیه ما به همه مسئولان این است که آبرسانی به خوبی انجام شود.

وی با اشاره به نصف شدن آب برای سال زراعی امسال بیان داشت: سازمان های بیمه گر کشاورزان دچار مشکل در سال زراعی جدید را حمایت کنند.

ایرنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان