گروه : ورزشی

طی حکمی از سوی آرش میر اسماعیلی، رئیس فدراسیون جودوی جمهوری اسلامی ایران، استاد حسن عیوضی، بعنوان سرپرست هیات جودو استان گیلان، منصوب شد.

با توجه به اعلام رسمی وزارت ورزش در خصوص اینکه رشته دفاع شخصی زیر نظر فدراسیون جودو میباشد و استاد حسن عیوضی نیز یکی از قهرمانان بین المللی در این رشته ورزشی است، با حسن اعتماد رییس فدراسیون جودو به عنوان سرپرست هیات جودوی استان گیلان انتخاب شد.

در حکم انتصاب وی اینچنین آمده است: نظر به تجارب، تعهد و سوابق ورزشی ارزشمندی که دارید، به موجب این حکم، بعنوان سرپرست هیات جودو استان گیلان منصوب می شوید. امید است در سایه الطاف الهی با هماهنگی و همکاری مسئولین فدراسیون نسبت به پیشبرد اهداف و وظایف محوله موفق و موید باشید. توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

استاد حسن عیوضی، دارای عناوین قهرمانی در رشته های ورزشی ست .همچنین ریاست هیات تکواندوی کارگران استان گیلان و تدریس رشته های هاپکیدو و دفاع شخصی نیز از دیگر سوابق ورزشی او میباشد. عیوضی دارای مدرک کارشناسی ارشد فیزیولوژی ورزشی و نویسنده کتابهای تخصصی ورزشی و دارای سابقه تدریس در دانشگاههای استان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان