گروه : دسته‌بندی نشده


نماینده عالی دولت در استان از سفر رئیس جمهوری به گیلان در آینده ای نزدیک خبر داد و رهاورد این سفر را تحقق شعارهای راهبردی آیت الله دکتر رئیسی ازجمله محرومیت زدایی، جهش مسکن، اشتغال و تولید و نیز رشد و توسعه پایدار در همه بخش های گیلان ذکر کرد.

به گزارش ‌کاشف خبر به نقل از برنا ؛ دکتر اسدالله عباسی ظهر امروز (پنجشنبه) پس از نشست با مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهوری و هیأت دولت به گیلان در آینده ای نزدیک، برگزاری این جلسه را به منظور بررسی مشکلات استان ذکر کرد.

وی با یادآوری جلسه‌هایی مرتبط با سفر دولت سیزدهم به گیلان ازجمله با معاون اول رئیس جمهوری و نیز معاون اجرایی ریاست جمهوری طی هفته جاری ادامه داد: در این جلسه ها نیز در بخش‌های کشاورزی، صنعت، آزادراه، راه‌آهن و دیگر بخش ها ، جمع بندی هایی صورت گرفته، مصوباتی داشته ایم و اعتباراتی هم درخواست کرده ایم.

استاندار گیلان مهمترین پروژه های مورد نظر برای پیگیری در سفر رئیس جمهوری را تکمیل راه آهن رشت – کاسپین و رشت – آستارا، سدهای شفارود، پلرود، دیورش و نیز سدهای لاستیکی ذکر و خاطرنشان کرد: اتمام باقی مانده آزادراه رشت – قزوین نیز جزو طرح های مهم است و برای اینکه بتوانیم آن را در تابستان سال ۱۴۰۱ به اتمام برسانیم، نیازمند اعتباراتی هستیم که در این سفر، مدنظر قرار می گیرد.

ساماندهی پسماند به عنوان مهمترین معضل، رسیدگی به طرح‌های حوزه کشاورزی استان و نیز سایر راه ها در شهرستان ها از دیگر موضوعاتی بود که استاندار گیلان گفت در این نشست مورد بررسی قرار گرفته و در سفر رئیس جمهوری مطرح می شود.

دکتر عباسی ابراز اطمینان کرد که در سایه هماهنگی و انسجام بین استانداری، نماینده ولی فقیه، مجمع نمایندگان و سایر دستگاه ها، با سفر رئیس جمهوری و دولت به گیلان، شعارهای راهبردی آیت الله دکتر رئیسی در بخش‌های محرومیت زدایی، جهش مسکن، اشتغال و تولید، محقق و آنچه شایسته گیلان و مردم شریف آن است، صورت می‌گیرد و شاهد رشد و توسعه پایدار در همه بخش های گیلان خواهیم بود.

مهرداد گودرزوند چگینی رئیس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی نیز موضوعات مطرح شده در نشست با استاندار را پروژه‌های استان، بررسی کارشناسانه و اولویت‌بندی آنها برای طرح در سفر رئیس جمهوری به گیلان عنوان و ابراز امیدواری کرد که سفر دولت سیزدهم به استان، با انسجام بین مجمع، استاندار و مجموعه استان و نیز تخصیص اعتبارات لازم ، برکات زیادی به همراه داشته باشد تا مشکلات، برطرف گردد.

در این جلسه هریک از نمایندگان استان در خانه ملت نیز دیدگاه های خود در ارتباط با موضوع جلسه را بیان داشتند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان