گروه : دسته‌بندی نشده

سرپرست فرمانداری لاهیجان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو با آتش نشانان دیدار کرد

سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان همزمان با سالگرد حادثه پلاسکو و شهادت جمعی از آتش‌نشانان با کارکنان سازمان آتش‌نشانی شهرداری لاهیجان دیدار کرد.

 به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان، رضا زنده دل شهردار لاهیجان در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره جان فشانی آتش نشانان غیور در حادثه پلاسکو گفت: شهرداری لاهیجان دارای سه ایستگاه آتش نشانی شامل سازمان مرکزی،به عنوان ایستگاه یک و ایستگاه دو در کمربندی و ایستگاه شماره سه در ابتدای خیابان رزمندگان در بافت جنوبی شهر می باشد.

وی با بیان اینکه سازمان آتش نشانی لاهیجان دارای تعداد ۸ خودرو آتش نشانی و پیشرو می باشد اضافه کرد: از سال ۱۴۰۱ درآمدهای مربوط به آتش نشانی  به حساب جداگانه‌ای واریز شده و صرف هزینه‌های این سازمان خواهد شد.

 زنده‌دل افزود: با توجه به ماموریت‌های سازمان آتش نشانی در اقصی نقاط شهرستان که با هماهنگی فرماندار محترم به عنوان رئیس ستاد بحران انجام می شود  بیسیم سازمان در بعضی نقاط دارای عملکرد مطلوب نبود که دکل جدیدی در بام سبز نصب شد که اکنون بی سیم آتش‌نشانی لاهیجان تا مرکز استان هم قابل دریافت می باشد.

 وی از فرماندار شهرستان خواستار حمایت برای خرید ماشین آلات جدید شد و گفت: با توجه به احداث ساختمان های  بلند مرتبه، داشتن نردبان آتش نشانی یکی از نیاز های آتش نشانی می باشد که در حال حاضر شرق گیلان از داشتن این نرده بان محروم بوده و با نماینده محترم شهرستان هم رایزنی‌هایی صورت گرفته که یک دستگاه نردبان برای شرق گیلان تهیه و در لاهیجان مستقر شود.

 زنده دل اضافه کرد: با توجه به حوادثی هم که در استخر لاهیجان به وقوع پیوسته بود ست های غواصی برای آتش نشانی لاهیجان خریداری شده و تعدادی از کارکنان هم برای آموزش اعزام شدند.

 فرهاد براتی سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان هم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشانان در حادثه پلاسکو و قدردانی از عملکرد شهردار و کارکنان سازمان آتش نشانی لاهیجان گفت: عملکرد آتش نشانی لاهیجان مطلوب بوده که این نشان از مدیریت دقیق شهردار محترم است که امیدواریم همچنان استمرار پیدا کند و وضع موجود ارتقا یافته و این وضع موجب این شود که ما همچنان خادمان خوبی برای مردم شویم.

 وی با بیان اینکه آتش نشانی شغلی سخت و حساس می باشد به مهم بودن مباحث آموزش اشاره کرد و افزود: آموزش دستگاههای و گروههای مختلف و مدارس می‌تواند در حوادث یاریگرآتش نشانی باشد.

در ابتدای این دیدار سید احمد میربشری سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری لاهیجان گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه کرد.

در این دیدار یک دست لباس آتش نشان افتخاری به سرپرست فرمانداری شهرستان لاهیجان از سوی رضا زنده دل، شهردار لاهیجان اهدا شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان