گروه : دسته‌بندی نشده

‍ ‍

کاشف خبر / صبح امروز- ۱۴۰۰/۱۰/۳۰- دکتر محمدتقی نجف زاده- مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان لاهیجان در نشستی صمیمی با نمایندگان بهورزان مراکز خدمات جامع سلامت در #خانه_بهداشت_لیالستان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات بهورزان را بررسی کرد.

دکتر نجف زاده در این نشست، ضمن تقدیر از تلاشهای بهورزان گفت: از اولین روزهای شیوع بیماری کرونا، وظایف سنگینی بر دوش بهورزان گذاشته شد که به نحو احسن انجام شد و موفقیت نظام مراقبت های اولیه سلامت، مرهون تلاش این قشر زحمتکش است.

وی با اشاره به زحمات بهورزان در دوران شیوع اپیدمی کرونا خاطرنشان کرد: بهورزان اولین سطح ارائه دهندگان خدمت حوزه سلامت در دورافتاده ترین نقاط و کم برخوردارترین مکان ها هستند و به همین دلیل، نقش آنها در ارتقاء سطح سلامت جامعه بسیار مهم و اثربخش است و به عنوان خادمین سلامت در ارائه‌ی خدمات، پیشگیری، رصد و واکسیناسیون کرونا همواره ما را یاری کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان لاهیجان با تاکید بر ردیابی موارد تماس و ثبت خدمات در سامانه سیب، ردیابی بیماری کووید – ۱۹ و کنترل به موقع آن با جداسازی ( ایزولاسیون ) افراد مبتلا و حتی مشکوک به بیماری را تنها راه غلبه بر اپیدمی کرونا عنوان کرد.

دکتر نجف زاده با بیان اینکه به دلیل شیوع سویه جدید بیماری کرونا، تزریق دوز سوم واکسن اهمیت زیادی دارد خواستار ترغیب مردم به تزریق هر چه سریعتر نوبت سوم واکسن کرونا توسط بهورزان شد.

در پایان مدیر شبکه بهداشت لاهیجان با اشاره به اینکه باید رضای خداوند را سرلوحه امورات خویش قرار دهیم، افزود: پس از انجام وظیفه و توکل به خدا، افزون بر پایداری و خویشتن داری، پیمودن راه و انجام وظیفه ی درست و به موقع بسیار آسان خواهد بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان