گروه : دسته‌بندی نشده

استاندار گیلان با بیان اینکه مدیرانی جهادی، مردمی و انقلابی می خواهیم، گفت: باید این امر را با دقت انجام دهیم و دقت را فدای سرعت نخواهیم کرد.

به گزارش کاشف خبر، اسدالله عباسی عصر شنبه در نشست با مجمع ایثارگران استان با اشاره به اینکه به مردم شریف استان، گزارش عملکرد سه ماهه خواهیم داد، گفت: برای شناسایی و رفع مشکلات، به صورت میدانی گام در عرصه نهاده و به مطالعه صرف گزارش ها اکتفا نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و بیانیه گام دوم، مسیر ما برای تعالی کشور و استان روشن است؛ ادامه داد: از توطئه های دشمنان نظام اسلامی، عبور کرده ایم و وظیفه همگان این است که مردم را به آینده کشور عزیزمان امیدوار سازند.

استاندار گیلان با ابراز تعجب از اینکه عده ای طی هشت سال گذشته سکوت کرده بودند، یادآور شد: چون اکنون به اهداف خود نرسیده اند، زبان به انتقاد گشوده اند!

عباسی خاطرنشان کرد: طی هشت سال گذشته، نیروهایی داشته ایم که سرخورده شده یا منزوی گشته اند و در حال حاضر بانک اطلاعاتی مناسبی از منابع انسانی تدوین کرده ایم و تا با تکیه بر این بانک خدمت به مردم را انجام دهیم.

وی ایثارگری، روحیات ارزشی و بسیجی را جزو شاخصه های انتخاب مدیران و حرکت در مدار منویات رهبری معظم انقلاب و سیاست های دولت مردمی را از مولفه های انتخاب مدیران برای خدمت شایسته به مردم عنوان کرد.

وی ادامه داد: در هر جایی که فرمانداری منصوب می شود، تأکیدم بر اینست که یک جوان مومن انقلابی در کنار خود داشته باشد و این، رویکرد کادرسازی است.

استاندار گیلان با بیان اینکه به صورت میدانی در حال بررسی وضعیت استان هستم و به مطالعه صرف گزارش ها اکتفا نکرده ام، گفت: از توسعه اشتغال و افزایش تولید در راستای تحقق شعار رونق تولید و برنامه های دولت آیت الله دکتر رئیسی حمایت جدی می کنیم.

وی یادآور شد: از فعالیت های صورت گرفته، در قالب عملکرد سه ماهه به مردم شریف، گزارشی ارائه خواهم داد.

گیلان دارای ۱۷ شهرستان با جمعیت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان