گروه : اقتصادی


شرکت بیمه دی شعبه لاهیجان(شرق گیلان) در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات و بهبود تجربه مشتریان، اقدام به عیادت و دیدار و گفتگو ماهانه ۴ نفر و در فصل تابستان ۱۲ دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بیمه شدگان صعب العلاج قرارداد جبران و غیر جبران و سایر بیمه گزاران طرف قرارداد نموده است.

در این دیدار ها که با هدایا و یاد بود همراه بود، علاوه بر پیگیری امور درمانی بیمه شدگان ، به دغدغه ها و مشکلات درمانی بیمه شدگان رسیدگی شد.

بنا به اعلام اسدی ملک جهان، مدیر بیمه دی شعبه لاهیجان (شرق گیلان)، این برنامه از ابتدای سال بصورت ماهانه در حال انجام است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان