شرکت بیمه دی شعبه لاهیجان(شرق گیلان) در راستای اجرای برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳با هدف ارتقاء کمی و کیفی خدمات و بهبود تجربه مشتریان، اقدام به عیادت و دیدار و گفتگو ماهانه ۴ نفر و در فصل تابستان ۱۲ دیدار با خانواده های معزز شهدا و ایثارگران، بیمه شدگان صعب العلاج قرارداد جبران و غیر جبران و سایر بیمه گزاران طرف قرارداد نموده است.
در این دیدار ها که با هدایا و یاد بود همراه بود، علاوه بر پیگیری امور درمانی بیمه شدگان ، به دغدغه ها و مشکلات درمانی بیمه شدگان رسیدگی شد.
بنا به اعلام اسدی ملک جهان، مدیر بیمه دی شعبه لاهیجان (شرق گیلان)، این برنامه از ابتدای سال بصورت ماهانه در حال انجام است.
- نصیبه جانی پور
- کد خبر 32134
- 511 بازدید
- بدون نظر
- پرینت