گروه : دسته‌بندی نشده

فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری عاملان شرارت و درگیری در یکی از بیمارستان‌های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکویی در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی گزارش مردمی به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ مبنی بر اخلال در نظم و امنیت عمومی و ایجاد رعب و وحشت توسط افراد سابقه‌دار در یکی از بیمارستان‌های شهرستان لنگرود، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس امنیت عمومی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور پلیس در محل مورد نظر مشخص شد، عاملان درگیری که به علت بیماری پدرشان به بیمارستان مراجعه کرده بودند با داماد خانواده اختلاف داشته و بعد از درگیری و ضرب جرح وی با سلاح سرد از بیمارستان متواری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود گفت: اقدامات تخصصی و میدانی پلیس برای دستگیری این افراد آغاز شد و پس تحقیقات صورت گرفته و اشراف اطلاعاتی، متهمان سابقه‌دار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در کمتر از یک ساعت دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در بازرسی از متهمان ۳۲ و ۳۵ ساله دو قبضه سلاح سرد کشف شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ نیکویی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در پایان از شهروندان خواست، در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

ایسنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان