گروه : دسته‌بندی نشده

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری گفت: احتمالاً یک افزایش شیوع دیگری از بیماری کرونا در بهمن ماه خواهیم داشت که امیدواریم این افزایش به پیک تبدیل نشود.

کاشف خبر/ «پیام طبرسی» رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به وضعیت مراجعان کرونایی بیمارستان بیان کرد: وضعیت ورودی بیمارستان خوب است و تعداد بستری‌ها کم شده، امیدواریم که شرایط همینطور پیش برود تا دوباره پیش‌روی اتفاق نیفتد، چون این وضعیت فعلا قابل کنترل است.
وی ادامه داد: الان نسبت به چند ماه گذشته، مثلا در ماه‌های مهر و آبان میزان ورودی بیمارستان ۷۵ درصد کاهش پیدا کرده است.

طبرسی با اشاره به پیش‌بینی شیوع کرونا در ماه‌های آینده، بیان کرد: پیش‌بینی برای وضعیت شیوع در عید بسیار زود است، اما احتمالاً یک افزایش شیوع دیگری خواهیم داشت که امیدواریم این افزایش به پیک تبدیل نشود، چون به هر حال احتمال دارد در بهمن ماه یک موج دیگر ویروس کرونا شروع شود.

رئیس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری، افزود: امیدواریم این موج با محدودیت‌هایی که ایجاد شده است، قابل کنترل باشد، چون ویروس چرخش‌های خود را خواهد داشت، اما الان از چرخش ایستاده است و در واقع موجش به پایان رسیده است و موج دیگری خواهد داشت و امیدواریم موج بعدی که می‌گذرد خیلی سنگین نباشد.

وی در پایان در مورد ویروس جهش یافته‌ی انگلیسی گفت: تنها چیزی که الان از ویروس انگلیسی مشخص است این است که انتقال آن بیشتر است و تا زمانی که اطلاعات بیشتری از آن به دست نیاید نباید اظهارنظری در این مورد داشت.

ایلنا

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان