گروه : دسته‌بندی نشده

یونس محمودی در جلسه شورای اداری شهرستان لاهیجان با اشاره به آزادسازی معارضین پروژه تقاطع غیر همسطح میدان گیل لاهیجان، گفت: با پیگیری های بعمل آمده مبلغ ۴۰ میلیارد ریال جهت رفع موانع و آزادسازی این معارضین تخصیص یافت.

وی به کشف و ضبط محموله داروی قاچاق در این شهرستان اشاره کرد و گفت: از سربازان گمنام امام زمان در کشف و دستگیری اعضای باند قاچاق داروهای غیرمجاز قدردانی می کنیم.

نماینده عالی دولت در لاهیجان با اشاره به تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی که مردم را تحت فشار قرار داده است، گفت: فشار حداکثری آمریکا بر اراده ملت و دولت به دلیل نخ نما شدن این دسیسه ها، هیچ تاثیری بر اراده ملی ما ندارد.

محمودی با تاکید بر لزوم رعایت مردم در مقابله با ویروس کرونا و نوع جهش یافته ی آن، گفت: استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شست و شوی دست ها و پیروی از دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها باید مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی با قدردانی از مشارکت مردم لاهیجان در اجرای طرح شهید سلیمانی، گفت: ارتقا مشارکت مردمی در طرح غربالگری خانه به خانه، موجب بیماریابی و پیشگیری از انتقال بیمار به بیمارستان و در نتیجه قطع زنجیره شیوع این ویروس می شود.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی با توجه به اعتبارات تخصیص یافته از محل ردیف های ملی، پیگیر پروژه های عمرانی باشند، گفت: اتمام پروژه های ملی نیمه تمام در دستور کار همه دستگاه ها قرار گیرد.

محمودی ادامه داد: مدیران شهرستانی از هم اکنون نسبت برنامه ریزی جهت اجرای برنامه های فرهنگی و افتتاح پروژه های عمرانی در دهه فجر سال جاری اهتمام داشته باشند.

وی با قدردانی از اعضای ستاد تنظیم بازار لاهیجان، گفت: با توزیع ۵۰۰ تن مرغ گرم و ۱۱۹ تن مرغ منجمد و ۲۳ تن گوشت منجمد گام بزرگی در حل مشکلات مردم شهرستان برداشته شد.

وی به تحقق ۱۵۶ درصدی تعهد اشتغال شهرستان لاهیجان بنا بر اعلام سامانه رصد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد و گفت: در پرداخت تسهیلات کرونا نیز با ۲۸ میلیارد و ۹۹۹ میلیون تومان، لاهیجان پس از رشت در رتبه دوم استان قرار دارد.

فرماندار لاهیجان، تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۹۹ را از اعتبارات مهم تکلیفی دولت دانست و گفت: تا به امروز شهرستان لاهیجان موفق به جذب ۷۴ درصد از اعتبارات تصویبی و تخصیصی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در این تسهیلات حمایتی شده است.

محمودی خاطر نشان کرد: ۸۴ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران این شهرستان در سال جاری پرداخت گردیده و بر همین اساس ۱۰۰ درصد قدرالسهم دولت از خرید تضمینی برگ سبز چای به حساب چایکاران واریز شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان