گروه : دسته‌بندی نشده

دکتر ایمان محمدپور نیک بین شهردار سیاهکل طی گفتگویی بیان داشت ؛ همیشه به دنبال حفظ وحدت بودم اما قطعا با ارائه مستندات در زمان مناسب به تشخیص مردم در انتخاب شان کمک خواهم نمود.

شهردار سیاهکل در پاسخ به این که علت چرایی هجمه های اخیر به مدیریت شهری شهرستان چیست، افزود: از ابتدای حضورم در شهرداری مورد لطف و عنایت تمامی اعضای شورا قرار گرفتم اما گذشت زمان و تن ندادن به بسیاری از خواسته های ناصواب ، همیشه موافقین را به مخالفین تبدیل میکند.

وی بیان داشت: با استعانت از پروردگار و اعتماد به مسئولین که همواره کمک رسان و مشوق مدیریت شهری بوده اند در برهه های زمانی متعددی بحران های بزرگی را پشت سر گذاشته ایم. گرچه در این مسیر کم و کاستی ها و قصوری هم صورت گرفته ،اما مردم قطعا خواهند دانست که چه کسانی به دنبال خدمت به آنان هستند.

نیک بین در ادامه افزود: اظهارات و انتقادات اعضا محترم شورا را همواره به نقد جان خریدار بوده ام و ضمن اینکه همواره به دنبال حفظ وحدت بوده ام اما قطعا با ارائه مستندات کافی در آینده ای نزدیک با مردم سخن خواهم گفت و به تشخیص شهروندان در انتخاب شان کمک خواهم کرد و امیدوارم پس از پایان این دوره ۴ ساله همشهریان عزیز سیاهکلی مجددا شاهد چنین وضعیتی برای مجموعه مدیریت شهری نباشند.

شهردار سیاهکل در ادامه بیان داشت: مردم عزیز سیاهکل نیک می دانند که این اتحاد و همدلی و وفاق درون مجموعه ای است که موتور محرک پویایی و شکوفایی مجموعه مدیریت شهری است و شما را ارجاع میدهم به ابتدای فعالیت این دوره شهرداری سیاهکل در زمانی که مجموعه اعضای محترم شورای اسلامی ، وحدت را ملاک پیشبرد شعارهای انتخاباتی خود و وعده هایی که به مردم داده بودند ، می دانستند.

محمدپور نیک بین در پاسخ به سوال خبرنگار گیل و دیلم در مورد علت پاسخ ندادن به سوالات یکی از رسانه های سیاهکل بیان داشت:
شماره تلفن مستقیم شهردار بارها و بارها از جانب بنده به صورت علنی در اختیار مردم عزیز شهر سیاهکل قرار داده شده و اصحاب رسانه و همشهریان عزیز هر زمانی که تماس گرفتند خود را موظف به پاسخگویی دانسته ام ، اما اینکه میفرمایید علت پاسخ ندادن سوالات این رسانه چیست؟ باید خدمت شما عارض شوم ، بنده چندین و چند بار به جهت محک زدن استقلال خبری با خبرنگار آن مصاحبه نمودم که این رسانه با تحریف اظهارات اینجانب از دایره انصاف و استقلال رسانه ای خارج شدند. به نظرم مردم آگاه تر از آنند که ندانند علت ۳ سال تخریب و تضعیف عملکرد مدیریت شهری نمی تواند دغدغه مندی نسبت به رفع معضلات شهری شان باشد.

وی در پایان افزود: با توجه به اینکه کمتر از یکسال به پایان حضورم در شهرداری سیاهکل مانده ، انشاالله در موعد مقرر با مردم سیاهکل سخن خواهم گفت و پاسخ به تمام سوالات مطروحه را به صورت مستند در اختیار تمامی رسانه ها قرار خواهم داد.

گیل و دیلم

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان