گروه : دسته‌بندی نشده

شورای شهر و شهرداری لاهیجان از فعالان حمل و نقل تجلیل کردند

شورای اسلامی شهر و شهرداری لاهیجان همزمان با ۲۶ آذر روز حمل و نقل و رانندگان از فعالان این صنعت تجلیل کردند.
به گزارش کاشف خبر ، یوسف قیامتیون شهردار لاهیجان در مراسم گرامیداشت ۲۶ آذر روز حمل و نقل که در سالن همایش شهرداری برگزار شد، با گرامیداشت و تبریک این روز که یادآور حماسه‌آفرینی رانندگان حمل و نقل است، اصل ولایت مداری این قشر را در لبیک گویی به ندای تاریخی امام خمینی (ره) در جهاد تخلیه بنادر بسیار مهم و حیاتی توصیف کرد و گفت: رانندگان با ولایت مداری، مردم داری و امانت داری بیشترین سهم را در خدمت به میهن اسلامی به خود اختصاص داده‌اند.
وی افزود : رانندگان در مقابل مشکلات مقاوم، صبور و جوانمردی خاصی دارند و همواره این قشر زحمتکش موتور پویایی کشور محسوب می‌گردند .
وی از سازمان حمل و نقل و پایانه شهرداری خواست در جهت رفاه حال رانندگان بیش از پیش تلاش کنند.
جواد نجار تمیزکار رئیس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این مراسم گفت : ۲۶ آذر، روز حمل و نقل و رانندگان را به همه فعالان این عرصه و شهروندان عزیز لاهیجانی تبریک عرض می نمایم .
وی ضمن ادای احترام به همه زحمتکشان حوزه حمل و نقل شهری، از مدیران و مسؤلان تعاونی های تاکسیرانی و سازمان حمل و نقل خواست به جهت رفاه حال رانندگان ، از تهیه لوازم ماشین اعم لاستیک و… به نرخ دولتی از هیچ کوششی دریغ نکنند .
وی با بیان اینکه برخورداری یک شهر از ناوگان مناسب حمل و نقل عمومی یکی از مهم ترین زیرساخت های خدماتی است، از دولت خواست در راستای حل مشکلات رانندگان به ویژه نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدامات موثری انجام دهد .
وی به برخی از مشکلات رانندگان در حوزه شهری اشاره کرد و افزود : متاسفانه فعالیت انواع خودروهای شخصی با رانندگان ناشناس به عنوان مسافر بر در سطح شهر معضلی است که به طور بالقوه می تواند امنیت شهروندان را تهدید کند.
وی به حضور مسافربرهای شخصی در میدان شهدا و خیابان امام خمینی (ره) که موجب نارضایتی شهروندان و رانندگان حمل و نقل شهری شده اشاره و افزود : از فرماندار و شورای ترافیک شهرستان انتظار داریم جهت انتقال و ساماندهی مسافربرهای شخصی دستور ویژه صادر کنند تا مسافربرهای شخصی با مراجعه به سازمان حمل نقل و احراز هویت نسبت به این امر اشتغال داشته باشند وحفظ امنیت و جان مردم وشهروندان نیز تأمین شود .
وی با اشاره به تغییرات مدیریتی در سازمان حمل و نقل همگانی و پایانه مسافربری شهرداری لاهیجان ، ضمن قدردانی از زحمات سعیدی و ابراهیم نژاد ، برای مدیران جدید آرزوی موفقیت نمود .
در ادامه این مراسم جمشید رنجبر به عنوان نماینده فعالان حمل و نقل لاهیجان به بیان نیازها و مشکلات این صنف پرداخت و خواستار ساماندهی مسافربرهای شخصی و افزایش کرایه تاکسی شد .
در ادامه این مراسم با حضور معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری لاهیجان، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لاهیجان، تعدادی از رانندگان و پیشکسوتان حمل و نقل درون شهری و برون شهری به نمایندگی از جامعه بزرگ رانندگان با اهدای لوح سپاس تقدیر شدند.
پخش کلیپی از عملکرد سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری لاهیجان از دیگر بخش های این برنامه بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان