گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / در پی سلسله خبر های منتشر شده ی کذب در خصوص منشا انتشار ویروس کرونا در استان گیلان که نگارنده و انتشار دهنده آن رسانه “خط اول” بوده و ورزش و جوانان استان گیلان و برگزاری مسابقات وزنه برداری جام نامجو به میزبانی استان گیلان و شهر رشت ، را منشا انتشار کرونا در گیلان دانسته بود . و طی بررسی های بعمل آمده مشخص گردید ورزش و جوانان استان با همیاری علوم پزشکی استان تمامی تست های مربوط به کرونا را از دو مدرس چینی و ورزشکاران حاضر در این مسابقات بعمل آورده اند و هیچگونه شائبه ای در این خصوص و در خصوص مقصر بودن ورزش و جوانان استان وجود نداشته و ندارد و کلیه پروکل های بهداشتی کاملا رعایت شده است . لذا نگارنده آن مطلب ( صاحب مقصودی ) ضمن انتشار جوابیه ای با عنوان ” پروتکل های بهداشتی رعایت شد ” در همین خصوص که در متن آن در ذیل آمده است ، رسما عذرخواهی کرد .

اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، در پی انتشار اخباری مبنی بر اینکه، منشاء شیوع ویروس منحوس کرونا در استان، مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو در رشت بوده است؛ اعلام کرد که تمامی پروتکل های بهداشتی مرسوم آن موقع در این مسابقات را رعایت کرده است.
به گزارش خط اول، در پی شکایت اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان از نگارنده (صاحب مقصودی)، به دلیل انتشار اخباری مربوط به چگونگی شیوع ویروس کرونا در گیلان؛ این اداره‌کل اعلام کرد که مرکز بهداشت شهرستان رشت با کمک دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان، تمام پروتکل های بهداشتی مرسوم آن موقع اعم از تب سنجی و سایر اقدامات لازم بهداشتی پزشکی را در قبال ورزشکاران خارجی حاضر در این مسابقات به خصوص دو مدرس بانوی چینی رعایت کرد.

از همین رو ضمن آمادگی انتشار جوابیه احتمالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، اعلام می دارم اگر در این زمینه مدیریت ورزش استان دچار آسیب های روحی یا روانی شده اند عذر می خواهم.

گفتنی است پیش از این گفته شده بود منبع شیوع ویروس کرونا در استان گیلان، چینی های حاضر در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام نامجو بوده است که سیزدهم لغایت شانزدهم بهمن ماه سال گذشته در رشت برگزار شده بود.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان