گروه : دسته‌بندی نشده


بسیجیان نمونه شهرداری لاهیجان همزمان با سالروز تشکیل بسیج تجلیل شدند.
به گزارش کاشف خبر ؛  این مراسم همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی(ره)، با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری لاهیجان، فرمانده بسیج اداری شهرستان و جمعی از مدیران و کارکنان شهرداری با رعایت پروتکل های بهداشتی در جوار گلزار شهدای گمنام لاهیجان برگزار شد.
جواد نجار تمیزکار رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان در این مراسم با گرامیداشت جانفشانی های بسیجیان در همه عرصه های نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: هفته بسیج فرصتی گرانبها برای پاسداشت بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی می باشد.
وی افزود: بسیجیان همیشه گوش به فرمان ولی امر خود آماده حضور در همه عرصه ها بوده و هم اکنون نیز برای مبارزه با ویروس کرونا در حال تلاش برای کمک به هم وطنان عزیز هستند.
در این مراسم از حمید شمسی نیا، تیمور موسوی مقدم، مهدی مجیدی نیا، داود کریم دوست،رحیم برنجی، امیرگنجه خسروی، سعید زیبا، شهرام مسافر، مجید مرادی، هادی شیخ نژاد،علی نجفی، حسن حبیب زاده، نداستاری وحید، گلناز سعیدی مهرورز و زهرا عبدالهی بسیجیان نمونه شهرداری لاهیجان تجلیل شد.
لازم بذکر است: در ابتدای این مراسم گلزار شهدای گمنام شهرستان لاهیجان با حضور رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری، فرمانده بسیج اداری ،مدیران و کارکنان شهرداری گلباران شد.

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان