گروه : دسته‌بندی نشده

کاشف خبر / یونس محمودی فرماندار شهرستان لاهیجان در این سی و دومین جلسه ستاد مدیریت کرونا اظهار داشت ؛ بیماری منحوس کووید ۱۹ کل جهان، کشور، استان و شهرستان ما را در وضعیت های خاصی مبتلا کرده است.

محمودی با بیان اینکه علی رغم تلاش های مسئولان و کادر بهداشت و درمان، متاسفانه شاهد رشد ناباورانه و تهاجم گونه ی این بیماری در سطوح مختلف در جامعه هستیم، گفت: بسیاری از شهروندان ما در لاهیجان به این ویروس مبتلا شدند که بعضی درمان و بعضی نیز از دنیا رفتند.

وی با اشاره به اینکه کرونا ضرر های مختلفی را برای همگان ایجاد کرد، اذعان داشت: متاسفانه این بیماری از طرق مختلف در میان گروه ها در حال تشدید شدن است.

نماینده عالی دولت در لاهیجان به ابلاغ شرح وظایف جدید از سوی ستاد ملی مدیریت کرونا اشاره کرد و افزود: این بیماری، دشمن نامرئی است و بر ما لازم است که برای مقابله با آن، کاملا مجهز باشیم.

محمودی به عمل قاطع و بدون تبعیض در اجرای یکسان طرح محدودیت جدید از یکم آذر ماه تاکید کرد و افزود: هدف نهایی ستاد مدیریت کرونا ایجاد امنیت روحی، جسمی، روانی و تضمین سلامت مردم است.

وی تزریق انرژی مثبت در جامعه را وظیفه مسئولان دانست و افزود: قانون، شرع و اخلاق سه لغت مهم در حوزه کاری ما است.

فرماندار لاهیجان با بیان اینکه محدودیت ها بر حسب وضعیت سه گانه ابلاغی و بنا بر تشخیص این ستاد اعمال خواهد شد، گفت: وظایف دستگاه های اجرایی شهرستان به آنها ابلاغ خواهد شد و به مردم عزیز شهرستان لاهیجان نیز اطلاع رسانی کامل طی دو روز آینده صورت خواهد گرفت.

 

تصاویر ؛ سید احمدرضا کیایی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان