گروه : دسته‌بندی نشده

سپیدرودی ها در تمرین صبح روز آدینه خود میزبان نمایندگان مجلس شورای اسلامی کلانشهر رشت، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و رییس هیات فوتبال استان گیلان بودند.

به گزارش کاشف خبر ، سردار علی آقازاده و محمدرضا احمدی دو نماینده مردم رشت در مجلس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان و مهدی آقازاده مدیرعامل باشگاه سپیدرود در این تمرین شرکت داشتند.

در این جلسه خانم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در ارتباط با روند آماده سازی ورزشگاه عضدی و مشکلات پیشرو برای نمایندگان مجلس توضیحاتی ارایه کرد و مهمترین مشکل بازسازی ورزشگاه عضدی را نداشتن بودجه برای ترمیم چمن ورزشگاه دانست و گفت: در  حین ساخت سکوهای ورزشگاه باید چمن هم فرسوده شده تعویض شود و برای این کار نیاز به سه میلیارد تومان بودجه اضافی می باشد.

وی روند بازسازی را مثبت خواند و کفت: ما دوست داشتیم یک پیمانکار بومی این پروژه را انجام دهد و اعتبارات لازم را جذب کردیم اما در اسناد مناقصه چمن گنجانده نشده و اگر این بودجه دیده شود ظرف یک ماه چمن هم تعویض می شود و داشتن ورزشگاه عضدی برلی سپیدرود یک امتیاز ویژه هست و به خصوص که سپیدرودی ها به دلیل نتایج خوبی که در سال های گذشته در عضدی کسب کردند این ورزشگاه را خوش یمن و شانس خود می دانند.

در ادامه سهیل حق شناس سرمربی سپیدرود در ارتباط با مشکل مالی و مالکیتی سپیدرود سخن گفت و از نمایندگان مجلس و سایر مسئوین استان درخواست کرد تا با حمایت مالی از قدیمی ترین باشگاه فوتبال گیلان کمک کنند تا مشکلات این تیم کمتر شود و پنجره نقل و انتقالات سپیدرود برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم گشوده شود.

سردارآقازاده نماینده مردم رشت در خصوص مشکلات مالی این باشگاه گفت: سپیدرود میراث فرهنگی استان گیلان است و مایه افتخار مردم استان ماست و ما باید از سمبل ورزشی و فرهنگی استان مان حمایت کنیم و همه مسئولین در تلاشند مشکلات این تیم حل شود و گاهی خارج از بعضی از چهارچوب ها در تلاشند تا انتقال مالکیتی انجام شود و ما هم در تلاشیم تا مسایل مالی سپیدرود حل شود.

من از هواداران پرشور سپیدرود عذر می خواهیم که شرایط سپیدرود به اینجا رسیده و قول می دهیم که تا به نتیجه رسیدن وضعیت سپیدرود و حل مشکلات این تیم پیگیر باشیم تا شاهد بازگشت این تیم به سطح نخست فوتبال ایران باشیم.

احمدی دیگر نماینده مردم رشت در مجلس نیز با اعلام حمایت از سپیدرود گفت: جلسه ای را فردا (شنبه) برای حل مشکلات سپیدرود خواهیم داشت و از استاندار هم کمک می گیریم و تمام سعی خود را خواهیم کرد تا مشکل مالکیتی این تیم را حل و فصل کنیم.

وضعیت ورزشگاه عضدی مناسب نیست و در شان مردم رشت نیست چنین ورزشگاهی داشته باشند و گیلانی ها به شیک پوشی عادت دارند و باید کمک کنیم تا این ورزشگاه هم هرچه زودتر سر و شکل درست تری داشته باشد.

سایت سپیدرود رشت

تصاویر ؛ سید احمدرضا کیایی

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

پایگاه خبری کاشف خبر | پایگاه خبری استان گیلان و شهر لاهیجان